Gå til innhold

Jaja---siste ordet


Gjest Ulva35

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

2 timer siden, Hoppetaujenta skrev:

Neida, det var overraskende og veldig innafor syns jeg. Du kan jammen dine oppskrifter på godt bakverk.
Oppskriftene i hele sin vidde og bredde kom på rad og rekke...  :fnise:  

Oooops, jaja, det får så være ... men jeg tok vel ikke med den hemmelige ingrediensen!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel...mjoo, det er en viss fare for at det glapp ut litt, men du kan stole på meg. :jepp:  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var bra, og ettersom du visste at det var en slik ingrediens ....  du putter i litt selv også, eller? Hvor mye tar du i en god bolledeig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I en bolledeig tar og knar jeg så mye som mulig.  :tongue:  Resten er hemmelig...som du vet.
*der kan du se at jeg virkelig er til å stoles på uansett hvem og hva som forsøker å lirke det ut*  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åkæi, da har ordet fått både apéritif, middag og kaffe.

Men det er litt rastløs. Jeg vil bare kule'n på sofaen. Ordet er litt masete, og vil se hva jeg skriver.

Jaja.

@Kaffekrus Hvordan går det med eksamensforberedelsene? Fikk du konsentrert deg, selv om ordet var på besøk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kaffekrus

Kruset fikk konsentrert seg og gjort unna mer enn på flere dager :) Det nærmer seg fort nå!

Nå tar jeg ordet for bare et lite øyeblikk, før det blir tidlig kvelden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tolerere ikke at ordet blir tatt fra meg.:fy_fy:

Anonymkode: 4a287...b44

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere kjemper. Jeg eier det, men lar dere få låne det av og til. :)  Jeg er snill sånn. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

40 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Dere kjemper. Jeg eier det, men lar dere få låne det av og til. :)  Jeg er snill sånn. 

:skratte: 

Dessverre, Hoppa! Men men. Selvbedrag og livsløgn hører vel til realitetene i kyberrommet :Nikke:

Legg merke til dette:
Ordet er mitt

MITT!

:trampe:  :ball:    :trampe: 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 minutter siden, Kaffekrus skrev:

"Tar De livsløgnen fra et gjennomsnittsmenneske, så tar De lykken fra ham med det samme."

Ibsen? :jolie:

Jeg trodde du drev med matematikk? Vel, lykken på KG er å poste et pent tall :Hehe:

Dette er mitt innlegg nummer 4444 :hoppendeglad:    Og jeg la faktisk merke til det :laugh:

Jeg er for mett til å poste kaker :daane: 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med fint tall. En liten lykkepille det der. :jepp:  

Bortsett fra det så er "enkelte" egentlig bare flinke til å finne store tall og leve seg trestemt inn i rollespill. :jolie: 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...