Gå til innhold

Jaja---siste ordet


Gjest Ulva35

Anbefalte innlegg

Fint det! God pause :jepp:

Mitt ord :trist:  (for det ble litt trist når Hoppe måtte hoppe ut av tråden en stund)

Noen som kan muntre det opp? Det sitter på verandaen min så lenge..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva? Har du outsourcet ordet til verandaen? :sjokkert: 

Anonymkode: 61240...ae2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå begynner det vel å bli kaldt for dere begge? :fnise: 

Anonymkode: 61240...ae2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg koker seks egg nu, som jeg skal ha tilgjengelig som pålegg i noen dager. :spise: 
 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nå begynner det vel å bli kaldt for dere begge? :fnise: 

Anonymkode: 61240...ae2

Nei, her gikk solen akkurat over den fjelltoppen den ikke gikk over i går. Jeg bor laaaangt mot nord; i Troms fylke. Satte meg litt ut nå med nakne legger. Før i ettermiddag måtte jeg gå inn; det var vindstille og knallsol. Ordet tåler mer varme enn meg; spør en viss sydenfarer av en bruker. Trodde h*n het bellyjean, men finner ikke ut av det.

Det er lyst om natten her nå. Snart midnattsol.

 

Endret av Zenobia
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg glemte å koke egg i dag :sur: 

Jeg kokte torsk, og det skal visst passe å blande de to. Jeg glemmer det hele tiden.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du egg i hus? Kok nå! :jepp:              Må være underlig å sitte utenfor sin bolig med to nakne leger. :fnise: 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han heter ikke Billy Jean jaffal. :lur:   Jellybelly kaller jeg han for.  Hyggelige ekstranavn på folk er....hyggelig. :jepp: 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men nå er middagen spist, og det var godt uansett. Neste gang er også en anledning.

Hoppe, vet du hvilken bruker jeg forbinder med bellyjean? Hva er egentlig navnet, eller har brukeren slettet seg? Husker jeg så feil??!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

     Må være underlig å sitte utenfor sin bolig med to nakne leger. :fnise: 

:sjokkert: 

11 minutter siden, Zenobia skrev:

Nei, her gikk solen akkurat over den fjelltoppen den ikke gikk over i går. Jeg bor laaaangt mot nord; i Troms fylke. Satte meg litt ut nå med nakne legger. Før i ettermiddag måtte jeg gå inn; det var vindstille og knallsol. Ordet tåler mer varme enn meg; spør en viss sydenfarer av en bruker. Trodde h*n het bellyjean, men finner ikke ut av det.

Det er lyst om natten her nå. Snart midnattsol.

 

Jeg som trodde du holdt til i Trondhjem! Så feil kan en søring ta. 

Bare ikke kast eller mist egg på (b)ordet :ninja: 

Anonymkode: 61240...ae2

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Har du egg i hus? Kok nå! :jepp:              Må være underlig å sitte utenfor sin bolig med to nakne leger. :fnise: 

Nakne leger? Hvor?? Hva jeg går glipp av :sur:

 

@Jellybean78  var det :ler:  som sikkert kan gå god for at ordet tåler varme strøk. (Se lengre opp hvis du titter inn i tråden)

Endret av Zenobia
Takk, Hoppe!
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

:sjokkert: 

Jeg som trodde du holdt til i Trondhjem! Så feil kan en søring ta. 

Bare ikke kast eller mist egg på (b)ordet :ninja: 

Anonymkode: 61240...ae2

:tronderbart:  Trondhjæm var mitt hjem i maaaange år, og så ble det sørafor i maaaange år, og nå er det nooooord.

I dag er vokalenes dag (neida, tulla)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jelly er på utflukt til varmere breddegrader og kommer sikkert hjem....når han har lyst.  :laugh: 
P.s.reisebrev ønskes snarlig @Jellybean78    (han heter det :jepp:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, Zenobia skrev:

Jeg glemte å koke egg i dag :sur: 

Jeg kokte torsk, og det skal visst passe å blande de to. Jeg glemmer det hele tiden.

Hmm. Bare kokt egg til kokt fisk? Eller gjøres mer?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Sola de skrev:

Hmm. Bare kokt egg til kokt fisk? Eller gjøres mer?

Neida, server alt du vanligvis bruker av tilbehør. Og 1/2 kokt egg i tillegg pr. porsjon.

Jeg har laget en tomatgryte-variant med torsk i. Tenkte å ha egg til den, men glemte det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Et øyeblikk siden, Zenobia skrev:

Neida, server alt du vanligvis bruker av tilbehør. Og 1/2 kokt egg i tillegg pr. porsjon.

Jeg har laget en tomatgryte-variant med torsk i. Tenkte å ha egg til den, men glemte det.

Oppskrift på tomattorskegryta,takk! :spise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Sola de skrev:

Oppskrift på tomattorskegryta,takk! :spise: 

Den er hemmelig :ninja: Neida, men jeg har faktisk ikke lyst til å legge den ut i sin helhet. Den inneholder blant annet hermetisk tomat med chili, tomatbønner (hermetisk), løk og mais. Og torsk. Du kan jo lage din egen variant? Her eksperimenteres det med krydder. IKKE ekstra pepper er et hint. Tja, hvis man liker flammer ut av munnen, kan man jo det. Jeg liker å kjenne smaken av fisken; ikke bare at det er sterkt.

Koke renset fiskefilet i eget vann – ikke med resten. Blandes til slutt. Nå har du den nesten.

Endret av Zenobia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Zenobia skrev:

Den er hemmelig :ninja: Neida, men jeg har faktisk ikke lyst til å legge den ut i sin helhet. Den inneholder blant annet hermetisk tomat med chili, tomatbønner (hermetisk), løk og mais. Og torsk. Du kan jo lage din egen variant? Her eksperimenteres det med krydder. IKKE ekstra pepper er et hint. Tja, hvis man liker flammer ut av munnen, kan man jo det. Jeg liker å kjenne smaken av fisken; ikke bare at det er sterkt.

Koke renset fiskefilet i eget vann – ikke med resten. Blandes til slutt. Nå har du den nesten.

:sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...