Gå til innhold

Jaja---siste ordet


Gjest Ulva35

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

43 minutter siden, Nietsoj skrev:

Ja, dagen har vært rolig med besøk hos min gamle mor og hos min noe eldre tante, så nå skal det bli godt med tacoaften hos min bror

Jeg mistenker at du er en snill gutt. Kos deg maksimalt med taco og ta en bit for meg også...uten å søle. :) 

15 minutter siden, Nietsoj skrev:

Jeg er litt trist i dag fordi "min" kronjuvel har blitt, etter mitt syn, redusert til guru. :cry3:

Men du vil for alltid være kronjuvelen

Takk skal du ha. Det var vennlige ord. :)  Jeg stusset litt på det selv og så for meg et uvasket eksemplar av menneskesorten, med håret i et stort fuglerede, iført lendeklede, to tommekokosnøttskall strategisk plassert og ingen omgang med omgivelsene. Mediterende alene under en litt stor busk. :klo:  Litt rart hvis det skulle være et "opprykk" syns jeg, men for alt jeg vet kan dette være selveste forværelset til nirvana...på den ene eller andre måten? 

*se for seg nietsoj på badetur nå.... :lur:  *

Endret av Hoppetaujenta
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

guru

play
noun  gu·ru  \ˈgu̇r-(ˌ)ü, ˈgü-(ˌ)rü also gə-ˈrü\

Simple Definition of guru

Popularity: Top 20% of words
  • : a religious teacher and spiritual guide in Hinduism

  • : a teacher or guide that you trust :Nikke: 

  • : a person who has a lot of experience in or knowledge about a particular subject (KG :opplyser: )

Endret av Rumle
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Jeg mistenker at du er en snill gutt. Kos deg maksimalt med taco og ta en bit for meg også...uten å søle. :) 

Takk skal du ha. Det var vennlige ord. :)  Jeg stusset litt på det selv og så for meg et uvasket eksemplar av menneskesorten, med håret i et stort fuglerede, iført lendeklede, to tommekokosnøttskall strategisk plassert og ingen omgang med omgivelsene. Mediterende alene under en litt stor busk. :klo:  Litt rart hvis det skulle være et "opprykk" syns jeg, men for alt jeg vet kan dette være selveste forværelset til nirvana...på den ene eller andre måten? 

*se for seg nietsoj på badetur nå.... :lur:  *

Kan forklaringe ligge i at guru er høyeste rang, og når man er på toppen, så kommer man ikke høyere opp, men begynner på nedturen en eller annen gang? 

Og forumet er helt teknisk i ulage! Arg! 

Anonymkode: 61240...ae2

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok. Da faller jeg til ro med massenes forklaringer. Et liv uten bling og andre typer ytre staffasje er helt ok det. 
Mitt indre er fullt av rikdom ala livsvisdom og kilden er uuttømmelig? Det lyder mer som meg ja. lotus_smiley.gif?noCache=1350807462

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

...men det inntreffer sikkert ikke før en har rundet 200.000 innlegg. Det er jo en hel kvinnsalder til jo.... :sukk: 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På det som en gang het "Nettby" var det også mange titler og den gjeveste var "Borgermester". 
Etterhvert ble det mange borgermestre og det skjedde ikke`no mer. Ble litt meningsløst liksom. :sukk: 
Om jeg var b-mester? Seff`ølgelig! :laugh:

Endret av Hoppetaujenta
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...