Gå til innhold

Jaja---siste ordet

Gjest Ulva35

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Sunflower-Delight

Harald og Sonja har kanskje ikke det. :( :(

Muligens eldre mennesker og yngre som ikke har spilt det ja. Kommer litt an på hvilken tid de ble født og hva som har vært mest populært i sin tid. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:Nikke:

Hvilken?

Hvem har vel ikke spilt Mario før <3

giphy.gif

Harald og Sonja har kanskje ikke det. :( :(

Jo da, jeg er sikker på at Harald var der ved lanseringen av Super Mario 64 i 1997 og løpte hjem for å teste spillet ;)

Muligens eldre mennesker og yngre som ikke har spilt det ja. Kommer litt an på hvilken tid de ble født og hva som har vært mest populært i sin tid. :jepp:

Barndomsvennen min sin bestemor som er 68 nå spilte nintendo spill på 90 tallet og før :)

Tror nok de har spilt det med barnebarna

Jeg ser for meg at Harald spiller call of duty sammen med Marius mens de har på slike headset og roper og banner :fnise:

"...sang Harald fra dusjen etter at de hadde spilt Mariospillet, for han likte det veldig godt!"   :lur:

Mens han jokke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sunflower-Delight

Jacklost. Super Mario 1, 2, og 3. Har også spilt litt Super Mario Go Cart. Og tror jeg spilte en del Super Mario 64 hvis det var det spillet der Yoshi dukket opp? Eller hette det Super Mario World?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yoshi dukket først opp i Super Mario World hvor vi kan ri han og så i Super Mario 64 så gjemmer han seg oppe på taket hvor man kan komme opp til etter at man har fått tak i alle de 120 stjernene slike at kanonen nede ved stranden åpner :)

Ah! Jeg savner gamle spill fra før i tiden :( Jeg synes de 3d spilla fra den tiden det var nytt var ganske koselig, nå er grafikken så perfekt -_-

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sunflower-Delight

Yoshi dukket først opp i Super Mario World hvor vi kan ri han og så i Super Mario 64 så gjemmer han seg oppe på taket hvor man kan komme opp til etter at man har fått tak i alle de 120 stjernene slike at kanonen nede ved stranden åpner :)

Ah! Jeg savner gamle spill fra før i tiden :( Jeg synes de 3d spilla fra den tiden det var nytt var ganske koselig, nå er grafikken så perfekt -_-

Ja, det var en sjarm med tidligere spill. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...