Gå til innhold

Jaja---siste ordet

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hva er galt The Kitten? :troest:

Alt! Er bare kjempelei meg og har vært det hele helgen, uten at jeg egentlig vet hvorfor. Det er skummelt. Takk for trøsten forresten.

Skrevet

Stakkar deg!! Noe hormonelt på gang kanskje? :klemmer:

Skrevet
Stakkar deg!! Noe hormonelt på gang kanskje? :klemmer:

Kanskje, men jeg tror det er mer enn det. Brøt sammen på fredag, helt plutselig. Gråt i to timer i strekk ... Men skal ikke plage deg med det. Sorry. :klem:

Skrevet

Uff stakkars deg! Du plager ikke fordi om du forteller om dine problemer! Ikke meg iallefall! :troest: Hvis det ikke går over så burde du kanskje prate med legen din? Du er ikke "utbrent" pga studiene eller noe sånt??

Skrevet
Uff stakkars deg! Du plager ikke fordi om du forteller om dine problemer! Ikke meg iallefall! :troest: Hvis det ikke går over så burde du kanskje prate med legen din? Du er ikke "utbrent" pga studiene eller noe sånt??

Nei, jeg har nettopp begynt på studiene og trivers kjempegodt, så jeg tror ikke det er noe sånt. Jeg får se det an litt, og hvis det ikke går over snart så skal jeg snakke med legen min.

Takk Mia.

Skrevet
Hallo!

Hva går egentlig dette ut på?

:klemmer: til det The Kitten.

Thank you Alice. Dette går ut på å ha ordet til noen andre snapper det. Da må man ta det tilbake, og slik fortsetter det til det uendelige. Den som har ordet sist vinner.

Skrevet
Bare hyggelig det vet du! :klem:

Merci. Nå skal jeg øyeblikkelig legge meg. Jeg blir i hvert fall ikke bedre av for lite søvn.

Skrevet
Thank you Alice. Dette går ut på å ha ordet til noen andre snapper det. Da må man ta det tilbake, og slik fortsetter det til det uendelige. Den som har ordet sist vinner.

Ah.. Litt usikker på om jeg egentlig skjønte det, men er litt for trøtt til å tenke noe særlig nå.

Skrevet

Den som har ordet sist ja.. denne leken slutter vel aldri.. :fnise::natti: The Kitten :)

Skrevet

*Håper The Kitten får sove godt i natt*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...