Gå til innhold

Jaja---siste ordet


Gjest Ulva35

Anbefalte innlegg

Forklaringen er at kaffekoppen din har lekkasje, jeg ser det gjennom skjermen her.

Anonymous poster hash: 565ce...a49

 

Du har rett! good-morning-coffee-cup-smiley-emoticon. Nå har det skjedd igjen :kjefte:

 

Han sa goedenacht Zenobia, slaap lekker

 

Jeg liker det språket. Kalles det flamsk eller nederlandsk? Har bare gode erfaringer med nederlendere smiley-dance008.gif 

 

Jeg visste det der med at man kunne høre noe annet enn det brødrene sang. Jeg er lur som en rev om natten.

 

Jeg tror du til og med er enda lurere scared-and-sweating-smiley-emoticon.gif Hva vet du egentlig om oss? (Har det litt på samme måte som Badebuksa)

 

Morn

 

good-morning-sunshine-smiley-emoticon.gi

 

God morgen :)

 

God formiddag oh-hello-smiley-emoticon.gif

 

Plantasjen :) kjøpte den som halvstor spire, vips så fikk den blomster nylig og nå lager den "frukt". Hadde det ikke vært for at jeg er paranoid, kunne jeg lagt ut et bilde.

Jeg synes det er svært spennende siden mye av planter dør hos meg. Jeg enten over- eller undervanner dem. I skrivende stund har den ene potteplanten (en sånn...ildtopp?) fått mugg stakkars. Men den levde faktisk i to år elns.

Nei, cayenne er ekstremt enkelt synes jeg. Er den tørst, henger den litt. Veldig tilgivende plante. Får den vann og jord er den så happy at det nesten er til å le av. Trives innendørs i vinduet, mykje lys og mykje varme.

Jeg har rød chili og, som ikke heter cayenne, den er også ganske tilgivende. Trodde den daua, men den fortsetter å lage chilier. Og blomstre! Selvom den ser halvdau ut.

 

Da skal jeg se etter det og chili neste gang jeg havner på et plantested  im-happy-smiley-emoticon.gif Takk for tipsene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er tordenværet over? Kanske det klarner opp smiley-happy005.gif

 

var det kaffe i koppen :sjokk: Den var kald, men jau jau. Grei nok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva vet du egentlig om oss?

Åååå...du vet at når man som meg sitter her i vakttårnet bak alle monitorene,

så blir det jo litt fakta som samles ettersom årene går... :lur:

*men ta det med ro - infoen er trygg hos meg*

 

 

 

Han er søtere enn Petter

:klo: Har du sett vår høytflyvende Petter altså? Har du tatt bilde av ham på et hemmelig vis?

Send det til meg på pm så skal jeg se om det virkelig er han, eller en falskner. :jepp:

 

Var det du som synes han var skummel?

Tror ikke det. Er han? Endret av Hoppetaujenta
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jacklost

Plantasjen :) kjøpte den som halvstor spire, vips så fikk den blomster nylig og nå lager den "frukt". Hadde det ikke vært for at jeg er paranoid, kunne jeg lagt ut et bilde.

Jeg synes det er svært spennende siden mye av planter dør hos meg. Jeg enten over- eller undervanner dem. I skrivende stund har den ene potteplanten (en sånn...ildtopp?) fått mugg stakkars. Men den levde faktisk i to år elns.

Nei, cayenne er ekstremt enkelt synes jeg. Er den tørst, henger den litt. Veldig tilgivende plante. Får den vann og jord er den så happy at det nesten er til å le av. Trives innendørs i vinduet, mykje lys og mykje varme.

Jeg har rød chili og, som ikke heter cayenne, den er også ganske tilgivende. Trodde den daua, men den fortsetter å lage chilier. Og blomstre! Selvom den ser halvdau ut.

Paranoid over hva?

Hvordan oppbevarer man planten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nosoul

Det er nederlandsk, men holy mascara for et torden det kom her

Det må bare PRØVE seg å komme hit!!! :grine:  :grine:  :grine:  :grine:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Paranoid over hva?

Hvis man(n) ikke vil bli gjenkjent, kan det av og til virke (i ens lille hode) som at alle på KG

er kunder i nær-plantasjebutikken og faktisk sto i kø PLUSS ekspederte han akkurat den dagen han handlet der.

Hvis han tror at det kunne ha vært sånn, er jeg programforpliktet til å si at han tar feil...selv om..... :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke her. Flytoget. :)

---

Sola er menneskevennlig på nært hold. Mange andre foretrekker å ha en skjerm i mellom, men er koselige uansett. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååå...du vet at når man som meg sitter her i vakttårnet bak alle monitorene,

så blir det jo litt fakta som samles ettersom årene går... :lur:

*men ta det med ro - infoen er trygg hos meg*

 

 

 

 

*slår seg til ro med det, inntil videre*

 

 

Flytoget!

Anonymous poster hash: d7669...e0f

 

 

Hæ, hvorhen? Var det du som skrek opp om dopapir her om dagen? (Like store bokstaver, hvis ikke større.) Har du funnet en løsning, eller sitter du fast?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da kan du bade masse i søla og tørke på søndag. De sier at det skal være gøy når mange gjør det sammen. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Frisk i morgen, tenker jeg. Men holder sofaen i kveld. Kjøpt meg ny pysjbukse med masse muffins på :3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Fryktelig klamt og disig her i dag. Sola skinner for sitt bare liv og vinden vinder for meg som sitter i skyggen. Takk vind. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...