Gå til innhold

Jaja---siste ordet


Gjest Ulva35

Anbefalte innlegg

Fikk ikke med meg det Sola. Var det en vemmelig AB igjen?

Fikk bare med meg, det jeg rapporterte. Annet vet jeg ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Men hvorfor kan Sola spoile mitt bosted helt utav det blå om ikke andre kan det med henne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hvorfor kan Sola spoile mitt bosted helt utav det blå om ikke andre kan det med henne?

Ditt bosted? Jeg aner ikke hvor du bor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ery, du har jo snakket om ditt sted veldig ofte den tiden du har vært her.

Alle vet vel hvor du bor om de har fulgt litt med. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan du skrive på pm hva som ble skrevet?

Klart jeg kan..

Så det var rettet mot Sola de altså?

Solskinnsdama vår ja.. og helt uberettiget. Sikkert ufin fordi hun er så godt likt her inne :Nikke:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei jeg har snakket om det pga jeg har følt meg nødt pga Sola. Jeg spurte for lenge siden folk om å slutte med det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei jeg har snakket om det pga jeg har følt meg nødt pga Sola. Jeg spurte for lenge siden folk om å slutte med det

Hva snakker du om?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ditt bosted? Jeg aner ikke hvor du bor.

Det er faen meg du som snakker om Glimt. Jeg vil aldri prate om de. En bruker her fikk masse ekle PMer fordi hun hadde røpet hvor hun var fra. Jeg vil ikke ende opp som henne.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Om jeg legger ut et bilde av Tromsø,Fauske eller Alta så betyr det jo ikke at jeg bor der, men heller ville vise et fint bilde fra x plass

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg transpirerer med et smil. :nigo:

Ikke bruk sånne vanskelige ord. Da skjønner jeg ikkeno, og må google. Og det går ikke alltid så bra.
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er faen meg du som snakker om Glimt. Jeg vil aldri prate om de. En bruker her fikk masse ekle PMer fordi hun hadde røpet hvor hun var fra. Jeg vil ikke ende opp som henne.

Oi.. Jeg snakket om et fotballag jeg liker bedre enn et annet. Ikke noe som helst mer.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hvorfor skal alltid alt skyves over på meg, du har spurt flere ganger om hjembyen min men jeg orker ikke lete etter det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor skal alltid alt skyves over på meg, du har spurt flere ganger om hjembyen min men jeg orker ikke lete etter det

Om det er byen jeg har i tankene, så har det ingenting med deg å gjøre om jeg har nevnt den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor skal alltid alt skyves over på meg, du har spurt flere ganger om hjembyen min men jeg orker ikke lete etter det

Det var da ikke så lenge siden du postet et bilde av hjemtraktene dine og hintet til at det var der du bodde. Følte du deg presset til det, mener du?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...