Gå til innhold

Jaja---siste ordet


Gjest Ulva35

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Nosoul

Det er vanskelig å ikke sende melding :snurt:
Jeg blir snart helt tullerullerullerusk her jeg sitter.... åååååh. I tillegg undrer jeg på om jeg har skremt han bort, og ikke minst... tenker han på meeeeg da?! Snakker om ville fjortistilstander.. Trodde slike ting skulle gi seg når man typ gikk ut av ungdomsskolen :daane: Vi begge er over 20 år lissom... Hva eeeer greia...



På den andre siden, jeg er godt i gang med det fjerde og siste spørsmålet i historie innleveringen.
Men er ganske sikker på at jeg må stokke opp på ting og tang. Nå ligger jeg på ca 1435 ord :Gjesp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje det hadde blitt bedre om Nosoul tenkte at "ok, dett var dett - jeg hører aldri noe mer fra han derre sulliken der!"

...det huffeste som kan skje er jo at du da har rett.

Eller så ligger det plutselig en overraskelse i innboksen din en vakker, snøtung dag. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nosoul

Kanskje det hadde blitt bedre om Nosoul tenkte at "ok, dett var dett - jeg hører aldri noe mer fra han derre sulliken der!"

...det huffeste som kan skje er jo at du da har rett.

Eller så ligger det plutselig en overraskelse i innboksen din en vakker, snøtung dag. :jepp:

Det er akkurat det jeg prøver å tenke. Og jeg hadde nesten klart å "glemme" han. Men så kom helga, så våknet jeg opp med sånn, så... omg :roll:

Mannfolk :jolie:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm...nå ble siden her veldig rar og jeg får ikke tilbake det normale utseendet.

Det er IP Board som er rar. Ikke den andre med reklame på. :klo:

Endret av Hoppetaujenta
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mat må`n ha. :jepp: "Eg ska spisa med deg"...som kanskje Bjørn Eidsvåg kunne ha sunget. :spise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På vei hjem fra jobb så jeg 5 biler og en buss som hadde kjørt ut, det er bare 5 min fra meg til jobben..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg må logge meg av her. Slitsomt med en side som ikke funker som den skal.

Forumutseendet kalt for IP.BOARD (den uten reklame) er ikke seg selv i dag. :(

Kommer sterkere tilbake senere, håper jeg. :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Bruce Wayne

The person you are calling will not be reached. Tast nummer eller ønsket tjeneste, eller legg igjen en beskjed etter pipetonen. Piiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiip :danse:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan får man uten reklame?

Nederst på siden (i venstre hjørne) står det "endre forumutseende", trykk på IP.BOARD

og all reklame er en saga blått til lyst. :hoppe:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg sleit lenge med all denne fordummende reklamen som jeg ikke ville ha

og ble tett på kjempelykkelig da jeg fant ut at det fantes et alternativ. :rodmer:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du ikke spe på med litt naturmedisin kalt iskrem da?

Det leger en sår hals og brustent hjerte på et øyeblikk.

...effekten går også over på noen korte strakser,

men da tar man bare litt mer "medusin"! :biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...