Belle Skrevet 7. februar 2008 #10101 Skrevet 7. februar 2008 Det jeg mener er sånn som som f.eks jente79 har under signaturen sin Jeg er dustete på å forklare meg..hehe
Gjest Ulva35 Skrevet 7. februar 2008 #10102 Skrevet 7. februar 2008 Mens dere finner ut av det, så snapper jeg ordet jeg
jente 79 Skrevet 7. februar 2008 #10103 Skrevet 7. februar 2008 Ja, skjønte det til slutt. Var bare litt merkelig måte å stave på... Derfor jeg ble litt forvirra. Se om du skjønner forklaringen min på forrige side. Ellers kan du sende meg en PM, så kanskje jeg kan hjelpe deg...
Belle Skrevet 7. februar 2008 #10104 Skrevet 7. februar 2008 Mener du en sånn som jeg har? Ble litt forvirra her... Men de finner du enten på KG (men de har bare nedtellingsbokser da) her eller på andre nettsider. Finner du en ticker (regner med det var det du mente :klø: ) du liker i signaturen til noen kan du klikke på den. Da kommer du inn på nettsida til det stedet og kan lage din egen. så får du opp en kode som limes inn som et bilde er det vel i signaturen din. Hender man må prøve seg litt fram da. Ikke alltid forslaget de kommer opp med stemmer helt med koden her... Ja,sånn som du har Prøvde å lage en slik men da jeg var ferdig og limte den inn under signaturen kom kun koden fram og ikke bildet Takk skal du ha for hjelpen!! : Jeg får prøve meg litt fram:)
jente 79 Skrevet 7. februar 2008 #10107 Skrevet 7. februar 2008 Ja,sånn som du har Prøvde å lage en slik men da jeg var ferdig og limte den inn under signaturen kom kun koden fram og ikke bildet Takk skal du ha for hjelpen!! : Jeg får prøve meg litt fram:) Ja, du må legge den inn som et bilde så vidt jeg husker. Bruk landskapsknappen over... Holder du musa over så står det "sett inn bilde"
trulta_ Skrevet 7. februar 2008 #10108 Skrevet 7. februar 2008 :banantroll: Snapper til meg ordet, har ikke gitt meg helt enda!!!
jente 79 Skrevet 7. februar 2008 #10111 Skrevet 7. februar 2008 :banantroll: :banantroll: :banantroll: :banantroll: :banantroll:
mariposa Skrevet 7. februar 2008 #10113 Skrevet 7. februar 2008 Nå har dere hatt ordet i hele dag. Min tur nå *snapp*
jente 79 Skrevet 7. februar 2008 #10120 Skrevet 7. februar 2008 Spiser kake jeg også da... Falt for fristelsen i butikken i sta... Men fant ingen kake-smiley da...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå