Vici Skrevet 1. februar 2008 #9788 Skrevet 1. februar 2008 God morgen :-D Så du at jeg hadde ordet i natt? Men...jeg trengte ikke sette på vekkerklokka Sovet godt?
jente 79 Skrevet 1. februar 2008 #9789 Skrevet 1. februar 2008 Så du danset hele natta Jeg sov veldig godt, men mannens vekkerklokke holdt på så lenge at jeg like gjerne kunne stå opp. Endelig fredag :juhu: I morra du drar til Syden?
Vici Skrevet 1. februar 2008 #9790 Skrevet 1. februar 2008 Hahahaha. Jepp, passet med dusjhettedans på natterstid :-D Vet du, det med menn og vekkerklokke er helt sinnsykt. Min mann er også sånn. Han trykker på slumreknappen iallefall 4 ganger før han står opp. Håpløst Men du er han jo så god og fin da I morgen reiser jeg en helgetur på båt. Men på tirsdag neste uke, altså om 4 dager - daaaaaaaaaaaa, syden :-D
jente 79 Skrevet 1. februar 2008 #9791 Skrevet 1. februar 2008 Ja, mannen min er helt håpløs noen ganger... Når jeg skal opp først prøver jeg å slå på slumring så fort som mulig. For å ikke forstyrre han... Men blir gjerne litt slumring da. Men siden han kan sove flere timer etterpå, så gjør det egentlig ikke så mye. Når han skal opp først kan jeg egentlig bare sove en times tid etterpå... Så derfor veldig irriterende når radioen står på lenge... Båt tur hørtes også fint ut da. Kanskje litt kaldt da... Men tirsdag blir det Syden altså... Kose deg
Vici Skrevet 1. februar 2008 #9792 Skrevet 1. februar 2008 Takk for det! Skal kose meg masse. Skal ta med laptopen til syden da... så kan hende jeg dumper innom 'siste ordet' om ikke annet Båttur - cruisetur da Er såpass stor båt at en ikke merker bevegelser eller hører noe til motoren
jente 79 Skrevet 1. februar 2008 #9793 Skrevet 1. februar 2008 Du får bade og kose deg litt også da. Ikke bare ordleker Hørtes veldig bra ut :-D Da går tida til tirsdag fort :-D
Vici Skrevet 1. februar 2008 #9794 Skrevet 1. februar 2008 (endret) Ja, gleder meg voldsomt. I dag vasker jeg siste rest av klær (måtte jo finne fram sommerklærne igjen...) pluss at jeg pakker klart til syden. Jeg kommer jo hjem fra cruise sent mandag, og så reiser vi tidlig tirsdag. Så her går det unna Endring: (pass så godt med denne nå ) Endret 1. februar 2008 av Vici
jente 79 Skrevet 1. februar 2008 #9795 Skrevet 1. februar 2008 Ja, greit å få gjort alt ferdig da :-D Rart det der. Det kan være stille i lange tider, så skjer plutselig alt på en gang...
Vici Skrevet 1. februar 2008 #9796 Skrevet 1. februar 2008 Ja, er noe med det der. Fra og sitte på Kg hver dag til å bli onkel reisende Mac
Vici Skrevet 1. februar 2008 #9798 Skrevet 1. februar 2008 Husker du han fra Fraglene? Hahaha Når han måtte snike seg forbi hunden.
jente 79 Skrevet 1. februar 2008 #9799 Skrevet 1. februar 2008 Husker han veldig godt. Husker også en annen som ble kalt det
Vici Skrevet 1. februar 2008 #9800 Skrevet 1. februar 2008 (endret) Hihi Shalalalalalala - ååååh Rosenborg :-D Gleder meg til sesongstart Endring: Feil på ball :o Endret 1. februar 2008 av Vici
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå