Gjest uri Skrevet 4. januar 2007 #961 Skrevet 4. januar 2007 Ja dette var jammen lenge siden Var ikke du i tyrkia i sommer? hvordan var det? ← Veldig lenge siden ja.. Tiden flyr, og jeg glemmer vist ordet litt for ofte.. Tyrkia var fantastisk :-D To uker var alt for lite, og jeg kunne veldig godt blitt et par uker til.. Har vært på tanken å dra nedover i år og, men, det frister litt med en nordisk ferie og.. Kan ikke få i bøtter og spann.. Trett, men ellers topp! Men nå skal jeg legge meg, så god natt til eder alle! Håper jeg er den siste av oss som skal opp i morgen tidlig..... ← Så bra Trøtt her og, og burde strengt tatt lagt meg for lenge siden.. Men, godt å sitte oppe litt og etter de små er i seng. Jeg tenker jeg er blandt de første som er oppe og hopper i morgen.. Natti natt
Gjest Turboguri Skrevet 4. januar 2007 #964 Skrevet 4. januar 2007 (endret) Mitt :-D Endret 4. januar 2007 av Turboguri
LilleMy Skrevet 4. januar 2007 #968 Skrevet 4. januar 2007 Hey, du kan ikke bare ta ordet men jeg holder på med VIKTIGE ting!!!
Gjest Ulva35 Skrevet 4. januar 2007 #971 Skrevet 4. januar 2007 Og joda det kan jeg. Og nå napper jeg det tilbake igjen
Gjest Ulva35 Skrevet 5. januar 2007 #977 Skrevet 5. januar 2007 (endret) Og nok en gang er det jeg som tar ordet først på morgenen Endret 5. januar 2007 av Ulva35
LilleMy Skrevet 5. januar 2007 #978 Skrevet 5. januar 2007 Spiller ingen rolle så lenge jeg hadde HELE natten!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå