Gå til innhold

Jaja---siste ordet

Fremhevede innlegg

Skrevet
Det beste laget!!! Med de kjekkeste spillerne!!

Må være Brann det da. For det vant i fjor, og da er de vel best da. Men de kjekkeste spillerne.Tja jeg vet ikke helt jeg :ler:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff da... de kjekkeste spillerne?

Skrevet
Må være Brann det da. For det vant i fjor, og da er de vel best da. Men de kjekkeste spillerne.Tja jeg vet ikke helt jeg :ler:

Nei!

Fargen er BLÅ!!!

:ler2:

Skrevet
Jeg også, og så kommer lsk på klassefesten til Dan Børge sammen med Brann dagen før serieåpning :hoppe:

Så fantastisk!! :juhu:

Det er Brann så klart. :danser: Mange :sjarmor:

og så var ordet mitt. :goodbye:

Skrevet

Ordet vil sjekke om potetene er ferdige :)

Skrevet
Nei!

Fargen er BLÅ!!!

:ler2:

Blå, ja :klø: Beste lag, så da bør det jo være et eliteserie-lag. Hvem er blå? Bare blå eller? Stabæk kanskje, men de er jo ikke helblå da

Og du Mia: Ordet gidder ikke sjekke poteter nå :ler:

Skrevet
Blå, ja :klø: Beste lag, så da bør det jo være et eliteserie-lag. Hvem er blå? Bare blå eller? Stabæk kanskje, men de er jo ikke helblå da

Og du Mia: Ordet gidder ikke sjekke poteter nå :ler:

Helblå er de ja!! Best i mine øyner vertfall! Men de var ikke i tippeligaen i fjor! men i år dermot!!

:Nikke:

Skrevet

:goodbye:

Molde var det ja, Trulta. Husker det jo nå da. Blir gøy da, når de møtes disse lagene våre :jepp:

Skrevet
:goodbye:

Molde var det ja, Trulta. Husker det jo nå da. Blir gøy da, når de møtes disse lagene våre :jepp:

Første møte er 20 april!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...