Gjest Ulva35 Skrevet 17. januar 2008 #8961 Skrevet 17. januar 2008 Det beste laget!!! Med de kjekkeste spillerne!! Må være Brann det da. For det vant i fjor, og da er de vel best da. Men de kjekkeste spillerne.Tja jeg vet ikke helt jeg
trulta_ Skrevet 17. januar 2008 #8963 Skrevet 17. januar 2008 Må være Brann det da. For det vant i fjor, og da er de vel best da. Men de kjekkeste spillerne.Tja jeg vet ikke helt jeg Nei! Fargen er BLÅ!!!
mariposa Skrevet 17. januar 2008 #8964 Skrevet 17. januar 2008 Jeg også, og så kommer lsk på klassefesten til Dan Børge sammen med Brann dagen før serieåpning Så fantastisk!! :juhu: Må være Brann det da. For det vant i fjor, og da er de vel best da. Men de kjekkeste spillerne.Tja jeg vet ikke helt jeg Det er Brann så klart. Mange og så var ordet mitt.
Gjest Ulva35 Skrevet 17. januar 2008 #8967 Skrevet 17. januar 2008 Nei! Fargen er BLÅ!!! Blå, ja :klø: Beste lag, så da bør det jo være et eliteserie-lag. Hvem er blå? Bare blå eller? Stabæk kanskje, men de er jo ikke helblå da Og du Mia: Ordet gidder ikke sjekke poteter nå
trulta_ Skrevet 17. januar 2008 #8968 Skrevet 17. januar 2008 Blå, ja :klø: Beste lag, så da bør det jo være et eliteserie-lag. Hvem er blå? Bare blå eller? Stabæk kanskje, men de er jo ikke helblå da Og du Mia: Ordet gidder ikke sjekke poteter nå Helblå er de ja!! Best i mine øyner vertfall! Men de var ikke i tippeligaen i fjor! men i år dermot!!
Gjest Ulva35 Skrevet 18. januar 2008 #8978 Skrevet 18. januar 2008 Molde var det ja, Trulta. Husker det jo nå da. Blir gøy da, når de møtes disse lagene våre
trulta_ Skrevet 18. januar 2008 #8980 Skrevet 18. januar 2008 Molde var det ja, Trulta. Husker det jo nå da. Blir gøy da, når de møtes disse lagene våre Første møte er 20 april!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå