Gå til innhold

Jaja---siste ordet


Gjest Ulva35

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ganske kaldt ute nå ja, fryser på føttene selv med ullvang og raggsokker.. Foreberedt på at det blir kaldere i januar/februar da :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen serverer kaffe og kaker. Noen bestiller kaffe avec. Jeg drikker kaffe med ordfølge. Ordet er i min munn - har det på tunga.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Idag så fant jeg ut at jeg hadde en gmail til en Fbkonto jeg ikke har brukt på år. Faktisk ikke siden 07.. O_O

Og siden den kontoen har stått ubrukt så jeg ingen grunn til å ha den lenger. :sjenert:

Så jeg skrev inn email og trykket på tast som sto "glemt passord" og fikk sendt link der jeg skrev inn tall for å slette og skrive nytt passord, og så kom det opp et sånt kontrollspørsmål og jeg tenkte herregud det husker jo ikke jeg. :bond: Så prøvde å unngå det, men det gikk ikke. Tenkte da at får bare prøve og det var det riktige svaret gitt. :sjenert: Så lete lete lete inne på Fb til jeg fant "slett konto". Så nå står kontoen opp til sletting.

Forhåpentligvis kan jeg legge til gmailen som en sekundær konto på min ordentlige konto. Vil bli mye lettere å forholde seg til. :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her snør det ikke en gang. Og jeg som liker snø. :sukk: 5 cm hadde vært fint. ^^,

Du meinte 50 cm ikkje sant? :laugh: Eller 105 ? :nigo:

Snøø er herleg :hoppendeglad:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Gjest Mrs. Random Nick

Nei jeg har vært på jobb i 12 timer. Også er jeg syk

Jeg er heller ikke i god form, men tror jeg skal klare å gå på jobben i morgen om jeg tar Paracet først.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobber mye du Fame!! Det er noe jeg ikke savner fra Butikkyrket... Vakter som jeg måtte ta selv fordi folk ble syke.. Men var sjelden under 60 timer i uka. Så det vet jeg alt om...!

Men om det er noe trøst, Fame, så blir du jo frisk igjen :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...