Gå til innhold

Jaja---siste ordet

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Og arm-ringene :opplyser:

Endret av Frk.K
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sånn. Nå er det så fint her så at jeg godt kunne hatt både kongen og Hoppetaujenta på besøk.

• Liker 1
Skrevet

Kanskje kommer Kongen... :plystre: Hadde brydd meg filla om han kom, han får leve med støv og hundehår og alt bikkja har makulert som ligger på gulvet :jolie:

• Liker 1
Skrevet (endret)

La meg rette: Hadde brydd meg filla om hvem som kom. Vedkommende får leve med hundehårene, hybelkaninene og det som bikkja har makulert ut over gulvet :jolie:

Gidder ikke støvsuge / koste hver dag :jolie:

Endret av Frk.K
Skrevet

Hjemme igjen med sovende baby,barn som leker ute og mann som skifter dekk på bilen.. Sniker til meg noen minutter på øyet :sove:

• Liker 1
Gjest Mrs. Random Nick
Skrevet

Kanskje kommer Kongen... :plystre: Hadde brydd meg filla om han kom, han får leve med støv og hundehår og alt bikkja har makulert som ligger på gulvet :jolie:

Skulle ønske jeg klarte å ha en så avslappet holdning til husarbeid..

Gjest Mrs. Random Nick
Skrevet

En kjekk prins da?

Begrenset hvor mange single, kjekke prinser som finnes i virkeligheten da. ;)

(Jeg er glad jeg har funnet Herr Spirrevirrevipp!) :)

Skrevet

Sånn. Nå er det så fint her så at jeg godt kunne hatt både kongen og Hoppetaujenta på besøk.

Næmmen så flink du har vært nå da du! :jepp: Bare si ifra så kommer jeg vettu. :nigo:

Kanskje kommer Kongen... Hadde brydd meg filla om han kom, han får leve

med støv og hundehår og alt bikkja har makulert som ligger på gulvet

...men hvis jeg kommer så hadde du skjerpet deg litt mere og i alle fall hatt ei nykjøpt bøtte is stående, med nyvasket skje i? lol

• Liker 1
Skrevet

Snart klare for middag nå. Men ingen konge på besøk her heldigvis for her er det rot :hakeslepp:

Skrevet

Jeg tar en kg-pause og ser film og andre ting en stund...til i morgen kanskje. Natta på forskudd etc. :goodbye:

• Liker 1
Skrevet

Korkje eg eller hesten drukna og vi fekk springe litt i skogen :)

Sidan det er hjortejakt var vi dekka av refleks og såg vel mest ut som ei gul kule :ler:

• Liker 1
Skrevet

Skulle ønske jeg klarte å ha en så avslappet holdning til husarbeid..

Avslappet å avslappet.. Ser jo ut som et bombandert horehus på soverommet, er vel egentlig der det er verst, men der skal ingen bortsett fra meg uansett..

...men hvis jeg kommer så hadde du skjerpet deg litt mere og i alle fall hatt ei nykjøpt bøtte is stående, med nyvasket skje i? lol

Jaja! Oppvasken tar jo oppvaskmaskinen!

Virker som den slasken nå, skal sies at jeg støvsuger å vasker ofte! Men med en valp som makulerer alt av papir og leker han har som kan makuleres så blir det rot hver dag, å støvsuge hverdag gav jeg opp for lenge siden, så det blir skippertak altså! :P

Skrevet

Går jo ikkje an og vaske/støvsuge kvar dag :sjokkert:

Ein har jo anna og gjere :jepp:

Skrevet

Ja må jo lage rot også, skal vi ha noe å rydde :hoho:

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...