Gå til innhold

Jaja---siste ordet

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så smelter snøen... gud hvor deilig

Skrevet

Jepp, jeg vil ikke ha det der. Jeg er nok et sommer-dyr.

Med denne jobben er det greit at den holder seg vekk. Koselig i jula.. men ellers... nope!

Skrevet

Det ble to mørkebrune, små og kompakte ferske brød, men med såpass mye "grovheter" i dem

var det ikke annet å vente. Jeg må huske å kjøpe brunost litt senere i dag. :nigo:

Hihi...jeg måtte rette på et ord oppi der. Jeg glemte å ha med o`en i brunost...men reddet meg inn. :skratte:

• Liker 1
Skrevet

Det ble to mørkebrune, små og kompakte ferske brød, men med såpass mye "grovheter" i dem

var det ikke annet å vente. Jeg må huske å kjøpe brunost litt senere i dag. :nigo:

Hihi...jeg måtte rette på et ord oppi der. Jeg glemte å ha med o`en i brunost...men reddet meg inn. :skratte:

Hahahahaaha, ja det var bra du så.. hahahahahaha :skratte:

• Liker 1
Skrevet

:rodme: Sannheten vil frem tydeligvis....

• Liker 1
Skrevet

:rodme: Sannheten vil frem tydeligvis....

Hm... Er vel ikke noe feil i å være i brunst. Vær stolt av det! :)
  • Liker 1
Skrevet

Da jeg var ca 13 år så kom det en nabokvinne fram til meg og spurte om jeg var brunstig. Hun var enke, og jeg har egentlig aldri forstått hva det var hun mente for noe.
Kanskje hun lurte på om jeg hadde brunost.

• Liker 2
Skrevet

Da jeg var ca 13 år så kom det en nabokvinne fram til meg og spurte om jeg var brunstig. Hun var enke, og jeg har egentlig aldri forstått hva det var hun mente for noe.

Kanskje hun lurte på om jeg hadde brunost.

Var nok Brunost ja!! :fnise:

Skrevet

Og hvis ikke det var ost.....var PTR ganske moden for sin lille alder kanskje? :ninja:

• Liker 1
Skrevet (endret)

Jeg har kjøpt nøtter med yoghurt og sjokolade på. Og chilinøtter. Hot. Hot. Hot! :nigo:

Endret av Hoppetaujenta
  • Liker 1
Skrevet

Vi skal ha tacoburgere i kveld :spise:

Tacoburger? Hjemmelaget burgere med tacokrydder på? :P

Skrevet

Og hvis ikke det var ost.....var PTR ganske moden for sin lille alder kanskje? :ninja:

Tanken har slått meg.

Mitt ord! :jepp:

Nei. Mitt!
Skrevet

Kan jeg låne det litt da? :nigo:

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...