Gå til innhold

Jaja---siste ordet

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest EspenAskeladd
Skrevet

Bra du likar meg :hoho:

Å nei stemte,var daggryen du sikkert tenkte på no :fnise:

HEY, det var deg og nordlys eg sikta til der no.

Er du norsk daggry også? No heng eg visst ikkje heilt med

Og no har denne daggryen fått i seg for mykje sukker og er hyper....

Ja, du blir fort litt gira

Skrevet (endret)

Haha ok :fnise:

Eg er, og verte den einaste Daybreak :opplyser: Men kjekt å omsetje brukarnamnet mitt av og til :P

edit: Slik vår kjære Oskeladd ikkje får meir ebola :P

Endret av Daybreak
Gjest EspenAskeladd
Skrevet

Betyr det at du er eit A menneskje som står opp i 6-tida?

Eg likar ikkje å være nazisten her inne, men eg får litt ebola i auga når eg les og/å feil.

Skrevet

Orsak,men eg innser at eg skriv ganske munnleg når eg ikkje konsenterer meg :P Slik som her inne :fnise:

Eg er korkje A eller B - menneske, likar og sove lengje så legg meg ca til same tid kvar dag, for eg vaknar som regel mellom 7 og 9 uansett :P Men likar eg og stå opp tidleg? Næææh..

Gjest EspenAskeladd
Skrevet

Orsak,men eg innser at eg skriv ganske munnleg når eg ikkje konsenterer meg :P Slik som her inne :fnise:

Eg er korkje A eller B - menneske, likar og sove lengje så legg meg ca til same tid kvar dag, for eg vaknar som regel mellom 7 og 9 uansett :P Men likar eg og stå opp tidleg? Næææh..

Eg og vaknar omtrent i den tida no. Eg trur det er skulen og lyset som øydelegg døgnrytma mi.

Skrevet

Det er i grunn veldig kjekt og ha ei jamn døgnrytme,men hadde vore kjekt og kunne sove lengre i helga :)

Gjest EspenAskeladd
Skrevet

Ja. Slik det er no søv eg mindre i helga sjølv om eg ikkje har alarm då.

Men fordelen er at eg er vaken når eg vaknar på kvardagane.

Skrevet

Det er ikkje eg :P Som regel trøytt då, sjølv om klokka er det same som i helga når eg vaknar og då er eg ljus våken -.-

Veldig gøy :Nikke:

Gjest EspenAskeladd
Skrevet

Så du er trøyttare når du søv meir?

Litt rar du daybreak.

Det skjer av og til med meg. Men vanligvis er eg mindre trøytt om eg har fått nok søvn.

Skrevet

Neei.. Får tussle ut også finne sengen etter det igjen. Sov godt folkens :)

Skrevet

Eg innser at eg formulerte meg kronglete (men skal ikkje nekte for eg rar :fnise:), men eg er meir trøytt i veka når alarmen vekkjer meg,enn når eg kan vakne av meg sjølv same tida i helga :P

Så ja,eg er litt rar,men kvifor vere normal, når ein er lukkeleg som gal? :Nikke:

God natt, frøken Mod :)

Skrevet

Ligger her og slapper av for meg selv, alle andre i huset sover...

Skrevet

Trur eg og skal finne senga no,så god natt :)

Gjest EspenAskeladd
Skrevet

God natt

men eg er meir trøytt i veka når alarmen vekkjer meg,enn når eg kan vakne av meg sjølv same tida i helga :P

Åja, det var den alarmen ja. Jeg våkner faktisk vanligvis en liten stund før alarmen, så får våknet av meg selv uansett. (lys fra takvindu)

Om du timer alarmen dårlig med hvilket søvnstadie du er på blir du fort trøtt når du våkner ja.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...