Gjest PTR Skrevet 25. september 2014 #74322 Skrevet 25. september 2014 Jeg mente ikke DET understellet da! 1
Gjest Peanut Skrevet 25. september 2014 #74323 Skrevet 25. september 2014 *Gulp* Oppdaterer fordi det visstnok er et sikkerhetshull på internett igjen. >_< Jeg blir gal av de oppdateringene.
Frk.K Skrevet 25. september 2014 #74324 Skrevet 25. september 2014 Eh.. Finnes det andre .. understell? Sånn bortsett fra understellet på bil?
Gjest PTR Skrevet 25. september 2014 #74326 Skrevet 25. september 2014 *Gulp* Oppdaterer fordi det visstnok er et sikkerhetshull på internett igjen. >_< Jeg blir gal av de oppdateringene. Vi trenger jo disse til å for eksempel kunne spore opp en KG-brukers egentlige identitet.
Frk.K Skrevet 25. september 2014 #74327 Skrevet 25. september 2014 (endret) Skjønner fremdeles ikke. Men uansett jenter: be careful! (leste dette på fb) Natt til idag ble jeg forsøkt kidnappet og ranet på vei hjem etter byen. Jeg gikk alene og var ganske full da en bil stoppet noen meter bak og en "mann" kommerut og løper etter meg. Han roper ting som ingen skal si til noen, spesielt ikke jenter. Han følger etter meg lenge og jeg prøver å løpe da han sier noe som ikke er verdt å gjenta engang og jeg svartner, snur og går mot han. I et forsøk å ta meg inn i bilen som har fulgt etter oss en stund nå, tar jeg opp mobilen for å ringe etter hjelp. Han tar mobilen min fra meg, og filmer meg mens han sier at det ikke nytter å skrike, ingen kan høre meg nå så sent. Jeg sparker han så hardt jeg kan, skriker og får til slutt oppmerksomheten til to menn på toppen av bakken. De kommer løpende så fort de kan, "mannen" blir skremt og jeg får dyttet han overende og tar tilbake mobilen min før han løper inn i bilen som har hengt etter oss. Jeg løper foran bilen og slår så hardt jeg kan ned i panseret. De rygger ned bakken og forsvinner. ****** heter han, det fant jeg ut idag. Jeg besøkte****istad, sammen med min stebror. Han påsto at han ikke kjente meg, men jeg kjente fort igjen den kjøteren og så i blikket hans at han visste godt hva som nå skulle skje. Politiet skal bli involvert, ikke for å anmelde men for at de skal holde øye med han. Ikke alle er så heldige som meg, eller så dumme at de sloss tilbake. *** bor i Grimstad og går på ___. Dette stakkars lille mennesket skal skamme seg og ønsker at alle skal vite hvem han er. Gå aldri hjem alene, jenter. ALDRI! Sensurerte navnet og dette her.. Creepy! Endret 25. september 2014 av Frk.K 1
Gjest Peanut Skrevet 25. september 2014 #74328 Skrevet 25. september 2014 Vi trenger jo disse til å for eksempel kunne spore opp en KG-brukers egentlige identitet. Atte hvafornoe? O_o Det er vel da bare å bruke proxy så slipper man sånne snokinger? <_<
Gjest PTR Skrevet 25. september 2014 #74329 Skrevet 25. september 2014 Det hjelper jo ikke så mye da.
Frk.K Skrevet 25. september 2014 #74330 Skrevet 25. september 2014 Hvorfor er jeg fremdeles våken? Skal jo tidelig opp..
Gjest Peanut Skrevet 25. september 2014 #74331 Skrevet 25. september 2014 Det hjelper jo ikke så mye da. Hva hjelper ikke? O_o
Gjest PTR Skrevet 25. september 2014 #74334 Skrevet 25. september 2014 Ting når jo datamaskinen din selv om du går via en eller en haug med proxyer. Og det er der de skumle sikkerhetshullene bor.
Gjest Peanut Skrevet 25. september 2014 #74337 Skrevet 25. september 2014 Ting når jo datamaskinen din selv om du går via en eller en haug med proxyer. Og det er der de skumle sikkerhetshullene bor. Her inne? O_o
Frk.K Skrevet 25. september 2014 #74338 Skrevet 25. september 2014 (endret) Her inne? O_o Unnskyld at jeg ler litt.. Nei. De kan ikke finne ut hvem du er. De kan søke opp IP'en din, søke den på whatismyipaddress.com eller noe, også kan de se hvor i landet du bor og hva selskap du bruker. Thats it Med mindre de jobber for myndighetene eller noen "der opp" eller jobber for selskapet selv Endret 25. september 2014 av Frk.K
Gjest PTR Skrevet 25. september 2014 #74339 Skrevet 25. september 2014 Det finnes jo litt andre metoder også da.
Gjest Peanut Skrevet 25. september 2014 #74340 Skrevet 25. september 2014 Nei. De kan ikke finne ut hvem du er. De kan søke opp IP'en din, søke den på whatismyipaddress.com eller noe, også kan de se hvor i landet du bor og hva selskap du bruker. Thats it Testet en proxyblabla en gang og så med whatismyipaddress.com og havnet ute i Stillehavet et sted. Må ha vært under vann slik det så ut på kartet. <_< Det finnes jo litt andre metoder også da. Som? O_O
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå