Gå til innhold

Jaja---siste ordet

Fremhevede innlegg

Skrevet

:jepp:

Eg treng framleis forslag til sider der ein kan kjøpe finekjolar :fnise:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er ikkje så glad i ebay :sjenert:

Likar og handle direkte frå butikkane :3

Skrevet

Wow.....jeg eier ingen såkalte "finkjoler" i det hele tatt, og er helt fornøyd med det. :jepp:

• Liker 1
Skrevet

Jeg eier flere :fnise: Etter skoleball, konfirmasjoner osv :jepp:

Skrevet

Wow.....jeg eier ingen såkalte "finkjoler" i det hele tatt, og er helt fornøyd med det. :jepp:

Ikkeno problem. Bare gå til Ebay, og så på ett eller annet av de fine orda du kommer med her noen ganger. Er nesten sikker på at det dukker opp mye fint da.

• Liker 1
Skrevet

Har eit par,men har så lyst på ein i skikkeleg flott blåfarge, ala denne http://www.senf.dk/img/p/221-208-large.jpg

eller vanleg raudfarge :)

Er jo litt keisamt og kome i same kjolen år etter år når det gjeld ulike anledningar som jul osv :P

Sååå ehh prøver og finne ein,men det er håplaust så trur eg tek kvelden no :)

Skrevet (endret)

meep meep.. :D

Sov godt DB :)

Endret av Frk.K
Skrevet

Så det så.. Alle hatt en fin fin dag?

Jeg har hatt det kjempehyggelig i dag. Middag hos noen venner, og andre skyhøye opplevelser i fleng.

Skrevet

Jeg har hatt det kjempehyggelig i dag. Middag hos noen venner, og andre skyhøye opplevelser i fleng.

Høres bra ut :tommelopp:

Skulle egentlig ha middags-besøk selv, men ene var så fyllasyk etter bursdagsfeiring at det ble utsatt til i morgen :)

Skrevet

Godt å se at den side kjolen fortsatt er like blenda-hvit, selv om du har vært både høyt og lavt. :jepp:

• Liker 1
Skrevet

Jaha du, du kan så si. Gjorde egentlig noe helt totalt sprøtt i dag, som jeg ikke kan fortelle om. Men det var nå moro i alle fall. :)

Skrevet

Hehe. Fyllesjuk du, var det ikke du som nekta på fyll i går?

Ikke jeg som var fyllasjuk :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...