Daybreak Skrevet 6. september 2014 #72061 Skrevet 6. september 2014 Ser på maraton med firspann Vanvittig at det går!
Hoppetaujenta Skrevet 6. september 2014 #72062 Skrevet 6. september 2014 Nå må jeg slå på tv og se jeg også... 1
Hoppetaujenta Skrevet 6. september 2014 #72064 Skrevet 6. september 2014 Ubegripelig presisjonskjøring... 1
Daybreak Skrevet 6. september 2014 #72065 Skrevet 6. september 2014 Ja sant..Det er heilt sjukt at det går bra i enkelte av dei hindera..
Hoppetaujenta Skrevet 6. september 2014 #72066 Skrevet 6. september 2014 Hvordan kan en få hester så lydige at de gjør alt på likt...? 1
Frk.K Skrevet 6. september 2014 #72067 Skrevet 6. september 2014 Hester er som store hunder :D De gjør mye for litt knask, ros og kos 1
Daybreak Skrevet 6. september 2014 #72068 Skrevet 6. september 2014 (endret) Masse trening,handtering og tolmod edit: Frk. K. Det er i grunn heilt rett. Ros,kos og godbitar kombinert med tolmod og ei stødig hand (eller to) så er det mykje ein kan få til. Endret 6. september 2014 av Daybreak
Hoppetaujenta Skrevet 6. september 2014 #72069 Skrevet 6. september 2014 De gjør mye for litt knask, ros og kos Det gjør jeg også.... 1
Frk.K Skrevet 6. september 2014 #72071 Skrevet 6. september 2014 Masse trening,handtering og tolmod edit: Frk. K. Det er i grunn heilt rett. Ros,kos og godbitar kombinert med tolmod og ei stødig hand (eller to) så er det mykje ein kan få til. Mhm :D Siste hesten jeg hadde var så lærevillig, selv om eierene kalte han "udugelig" "det er ingen skikkelig hest han kan ingenting" å han så på meg med "hva vil du? Gå vekk" blikk Men når du ble kjent med han, herlighet så herlig han var Lærte han å gå inn i boksen på kommando å steile på kommando også :D Jeg undrer på hvor i verden han er Jeg solgte han når jeg kom i en veldig lat periode.. Han ble dessverre solgt litt frem å tilbake, å jeg hadde kontroll på hvor han var hele tiden, inntil han ble solgt igjen for 2 år siden :/ Det gjør jeg også.... Du gjør vel det ja
Daybreak Skrevet 6. september 2014 #72072 Skrevet 6. september 2014 Uff trist Kva med ei etterlysning på finn eller på hestene.no? Fortell det du veit om hesten og kven som hadde han sist og slikt eller kor han var, så kanskje du finn han Eg fann att korleis det hadde gått med ein tidlegare fôrhest eg hadde på den måten.
Frk.K Skrevet 6. september 2014 #72073 Skrevet 6. september 2014 Hmm, det var lurt.. Men hun brøt uansett kontrakten, hun siste. Jeg har alltid sagt at når han selges, skal jeg vite til hvem og hvor. Jeg vet at sist så var han i kvinnherad.
Hoppetaujenta Skrevet 6. september 2014 #72074 Skrevet 6. september 2014 Jeg skjønne ikke hvordan man kan selge en hestevenn... Knytter man seg ikke til hest slik som man gjør til hund f.eks? 1
Frk.K Skrevet 6. september 2014 #72075 Skrevet 6. september 2014 Jo. Jeg var yngre og dummere dessverre, dessuten koster det en del penger, som jeg prioriterte helt annerledes... :/ + mangel på stall i hjemby.. Jeg hadde han med meg på skole å det gikk helt fint for prisene var ok på både vet og stall + mat. Men når jeg skulle hjem så hadde jeg store problemer med å få det til å gå rundt. Så det bare ble sånn :/ Å de som jeg kjøpte han hos sa at de ikke ville ha han der pga han tar plass. De driver med oppdrett. Så det forsto jeg jo.
Hoppetaujenta Skrevet 6. september 2014 #72076 Skrevet 6. september 2014 Hadde den mange eiere før deg? Har du lyst til å hente den hjem igjen om penger og alt tillater det? 1
Frk.K Skrevet 6. september 2014 #72077 Skrevet 6. september 2014 Nei, før meg så sto han bare der å tok plass xD De innridde han også var det det, men han kunne ingenting i forhold til det han "skulle" kunne av den rasen. Så han sto vell der i 2-3 år helt ubrukt før jeg hentet han å trente han. Helt svart hest, så nydelig og så undervudert. Jeg hadde LETT tatt han tilbake om jeg hadde penger til det osv. Skal forhåpentligvis en dag, kjøpe han tilbake når jeg er ferdig utdanna osv.
Hoppetaujenta Skrevet 6. september 2014 #72078 Skrevet 6. september 2014 Ca hvor mye koster det å kjøpe en hest og hvor mye er det snakk om totalt i kroner og øre å ha hest, la oss si pr år? 1
Hoppetaujenta Skrevet 6. september 2014 #72080 Skrevet 6. september 2014 Hihi....såpass kunne jeg tenke på egen hånd. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå