Gå til innhold

Jaja---siste ordet

Fremhevede innlegg

Skrevet

Nåja....

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du har jo fått "drømmesitasjonen" til de fleste du, en sønn også en jente, slik at gutten kan passe på hun når de blir litt eldre liksom :fnise:

:fnise:

Etter den værste sjalusien nå har lagt seg, så er det veldig fint å se søskenkjærlighet fra guttungen som nå passer på at ingen er stygg med henne eller at han lurer på hva som er galt dersom hun gråter.. :rodmer:

Gjenstår å se hvordan ting videreutvikler seg da :rolleyes:

Har du barn?

Skrevet

:fnise:

Etter den værste sjalusien nå har lagt seg, så er det veldig fint å se søskenkjærlighet fra guttungen som nå passer på at ingen er stygg med henne eller at han lurer på hva som er galt dersom hun gråter.. :rodmer:

Gjenstår å se hvordan ting videreutvikler seg da :rolleyes:

Har du barn?

Hehe, det kan jeg tro på :)

Nei, liker barn best på avstand :fnise: Altså, på den måten at når jeg kommer hjem, så er det stille å rolig :P

Skrevet

Hehe, det kan jeg tro på :)

Nei, liker barn best på avstand :fnise: Altså, på den måten at når jeg kommer hjem, så er det stille å rolig :P

Ett lydfritt hus er ganske helig ja, men blir fort litt for stille og rolig når huset er tomt over lengre tid :P

Skrevet

Ett lydfritt hus er ganske helig ja, men blir fort litt for stille og rolig når huset er tomt over lengre tid :P

Har valp :fnise: Litt som småbarn det det, når det er stille så er det noe på ferde, å det er sjeldent noe bra :nei:

Skrevet

"Dum-didum-dideiiii!" :biggrin:

• Liker 1
Skrevet

Å? Er du en festbrems eller? :fnise:

• Liker 1
Skrevet

Av og til så må man være noe man ikke pleier å være :opplyser:

Skrevet

Åja? Da vil jeg akkurat nå være en is-skøyte-prinsesse! :jepp:

• Liker 1
Skrevet

Wooohooo! Let it gooo, let it gooo! Er alt jeg kan tenke på når det er snakk om is og prinsesse :fnise:

Skrevet

Der klarte jeg å revne favorittshortsen min. Så nå har jeg smyget rundt med rumpa mot veggen gjennom hele byen her. For noe bedrøvelige greier altså.

Skrevet

Ordet spiser kvelds sammen med meg :) Svinesnitsler med potet og grønnsaker :)

Gjest Mrs. Random Nick
Skrevet

Nå er ordet hos Spirrevirrevipp'en. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...