Lovehearts Skrevet 4. august 2014 #69863 Skrevet 4. august 2014 Du har jo fått "drømmesitasjonen" til de fleste du, en sønn også en jente, slik at gutten kan passe på hun når de blir litt eldre liksom Etter den værste sjalusien nå har lagt seg, så er det veldig fint å se søskenkjærlighet fra guttungen som nå passer på at ingen er stygg med henne eller at han lurer på hva som er galt dersom hun gråter.. Gjenstår å se hvordan ting videreutvikler seg da Har du barn?
Frk.K Skrevet 4. august 2014 #69864 Skrevet 4. august 2014 Etter den værste sjalusien nå har lagt seg, så er det veldig fint å se søskenkjærlighet fra guttungen som nå passer på at ingen er stygg med henne eller at han lurer på hva som er galt dersom hun gråter.. Gjenstår å se hvordan ting videreutvikler seg da Har du barn? Hehe, det kan jeg tro på Nei, liker barn best på avstand Altså, på den måten at når jeg kommer hjem, så er det stille å rolig
Lovehearts Skrevet 4. august 2014 #69865 Skrevet 4. august 2014 Hehe, det kan jeg tro på Nei, liker barn best på avstand Altså, på den måten at når jeg kommer hjem, så er det stille å rolig Ett lydfritt hus er ganske helig ja, men blir fort litt for stille og rolig når huset er tomt over lengre tid
Frk.K Skrevet 4. august 2014 #69866 Skrevet 4. august 2014 Ett lydfritt hus er ganske helig ja, men blir fort litt for stille og rolig når huset er tomt over lengre tid Har valp Litt som småbarn det det, når det er stille så er det noe på ferde, å det er sjeldent noe bra
Frk.K Skrevet 4. august 2014 #69870 Skrevet 4. august 2014 Av og til så må man være noe man ikke pleier å være
Hoppetaujenta Skrevet 4. august 2014 #69871 Skrevet 4. august 2014 Åja? Da vil jeg akkurat nå være en is-skøyte-prinsesse! 1
Frk.K Skrevet 4. august 2014 #69872 Skrevet 4. august 2014 Wooohooo! Let it gooo, let it gooo! Er alt jeg kan tenke på når det er snakk om is og prinsesse
Gjest PTR Skrevet 4. august 2014 #69873 Skrevet 4. august 2014 Der klarte jeg å revne favorittshortsen min. Så nå har jeg smyget rundt med rumpa mot veggen gjennom hele byen her. For noe bedrøvelige greier altså.
Frk.K Skrevet 4. august 2014 #69877 Skrevet 4. august 2014 Ordet spiser kvelds sammen med meg Svinesnitsler med potet og grønnsaker
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 4. august 2014 #69878 Skrevet 4. august 2014 Nå er ordet hos Spirrevirrevipp'en.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå