Gå til innhold

Jaja---siste ordet

Fremhevede innlegg

Skrevet

Smaker smurfe-iser blått kanskje?

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den er smurfeblå.. Barna kjøpte en kule med det når vi var i Paris for noen år siden... De ble blå på tunga også.. Smakte grusomt :( selv ikke barna likte den

Skrevet

Jeg spiser blåbær fra frankrike nå og de smaker veldig ok, selv om de ikke smaker norsk. :)

• Liker 1
Skrevet

Argentina VS Tyskland i dag.. Jeg håper på Argentina.. For Tyskland er lame :laugh: (selv om de har spilt sinnsykt bra i år)

Skrevet

heier på Messi og Argentina :)

Skrevet

Kommer til å bli en nervepirrende kamp, tenker jeg!

Hadde egentlig håpet på Brasil - Nederland eller Tyskland - Nederland i finalen, men sånn kan det gikk :)

Skrevet

Måtte det beste laget vinne! :jepp:

• Liker 1
Skrevet

Og måtte dommeren dømme riktig :)

Må være flaut å vinne 3-0 når det første målet ikke skulle vært en straffe og det andre målet egentlig var offside i angrepet..

Skrevet

Jaa!

Men igjen, må være flaut for Nigeria som scoret selvmål. Men jeg er også ganske veldig sikker på at de også ble betalt for å tape.

Skrevet

Fotball og sportsjuks er uakseptabelt! :(

• Liker 1
Skrevet

Helt enig med deg.. Men Nigera har nok veldig mange skumle bookmakers som man ikke bør tulle med..

Skrevet

Hmm...jeg liker ikke snuskete bukkemakere. :(

• Liker 1
Skrevet

"men mamma, slutt å skriv på den tingen, ser du ikke at jeg vil kose og leke? NÅ" - Valp.

• Liker 1
Skrevet

Jeg er nok enig der. Valpestadiet varer ikke så lenge. :) Klø den litt bak øret fra meg også mens du er i gang?

• Liker 1
Skrevet

Klør meg bak øret rett som det er jeg :)

Skrevet

Skal gjøre det Hoppe :) Har multitasket nå, kost, lekt å sett på kamp :P Argentina spiller sterkt!

Skrevet

Messi ødela den sjansen! pfft :P

Skrevet

Ser ut til å bli en laaaaaang kveld...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...