Gå til innhold

Jaja---siste ordet

Fremhevede innlegg

Gjest lazuli
Skrevet

:overrasket:

Det er faktisk lov å være lei av å være her asså, men det er vel ikke så realistisk av meg å tro at det er så galt når jeg logger på i ett kjør!?! :forvirret: Det er nok bare dere som aldri er her når jeg er...... :grine:

Ordet ville forøvrig være hos meg nå :kaffe:

Videoannonse
Annonse
Gjest Ulva35
Skrevet

Tilbake fra besøk, og en liten tur innom :danse:

*Lazuli og Hufsa: Dere må aldri forsvinne :klem: *

Gjest TuttaCalcutta
Skrevet

gå ut å jag etter mus nå pus.... :ler:

Skrevet

Gå på tur du voff.....

Skrevet

Og nå er jeg det. Men bare for ett øyeblikk.

Gjest lazuli
Skrevet
:tristbla:

:kose::smilyblomst: Hei på deg Ulva, er du lei deg.... :klem:

Ser her oppe at vi ikke er ønsket vekk :) Kommer ikke til det da vettu, kan jo ikke det for da får jeg jo ikke snakket med deg....og det vil jeg jo søte du :):klem:

Gjest Ulva35
Skrevet

:hoppe: Hei Lazuli. :tristbla: fjeset var fordi det ikke var noen kjente her :sjenert:

Nå er jeg glad igjen :hoppe: Og veldig glad for at du ikke vil forsvinne :klem1:

Se bare hva jeg har skrevet på: Ødelegg et ønske :ler:

Er det bra med deg?

Gjest lazuli
Skrevet

:klem1: Så fint at du ble glad igjen :danser:

Jeg har det litt stressende om dagen, men ellers har jeg det bra :) Jeg blir en del avbrutt når jeg holder på her inne, men sånn er det vel når avhengigheten er et faktum :ler: Du blir vel nestemann til å bli litt lei nå da :( .........

Skal gå inn på ødelegg et ønske snart :) ....hva er det nå du har skrevet :klø:

Gjest Ulva35
Skrevet

Har dager da jeg bare er innom en liten tur jeg også, går liksom litt tom for spørsmål og sånn :forvirret:

Men så har jeg alltid hatt dilla på spill og lek da, så jeg bare må innom en gang om dagen iallefall :ler:

Fint det går an å bla, men vet du noe rart? Der det står nye meldinger--står det: -6 nye meldinger :overrasket: Ikke at det gjør noe, men det er jo litt rart :ler:

Gjest lazuli
Skrevet

Ja, det går litt opp og ned, sånn er det bare :) Må innom jeg også nå, om ikke annet for å hilse på.....litt rart da ;)

Det er en egen tråd på det der med meldingene....har også hatt noe tull med det. Klaga litt i sta på det, så ble det i orden med en gang. Beundringsverdig overblikk, eller rett og slett flaks :vetikke:

Gjest Ulva35
Skrevet

Eller kanskje det forsvant når du fikk en pm?

Skrevet

Ut pð tur, aldri sur... med mindre det er det man er :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...