Gjest lazuli Skrevet 24. mai 2007 #5061 Skrevet 24. mai 2007 Det er faktisk lov å være lei av å være her asså, men det er vel ikke så realistisk av meg å tro at det er så galt når jeg logger på i ett kjør!?! Det er nok bare dere som aldri er her når jeg er...... Ordet ville forøvrig være hos meg nå :kaffe:
Gjest Ulva35 Skrevet 24. mai 2007 #5064 Skrevet 24. mai 2007 Tilbake fra besøk, og en liten tur innom *Lazuli og Hufsa: Dere må aldri forsvinne *
Gjest lazuli Skrevet 25. mai 2007 #5074 Skrevet 25. mai 2007 Hei på deg Ulva, er du lei deg.... Ser her oppe at vi ikke er ønsket vekk Kommer ikke til det da vettu, kan jo ikke det for da får jeg jo ikke snakket med deg....og det vil jeg jo søte du
Gjest Ulva35 Skrevet 25. mai 2007 #5075 Skrevet 25. mai 2007 Hei Lazuli. fjeset var fordi det ikke var noen kjente her Nå er jeg glad igjen Og veldig glad for at du ikke vil forsvinne Se bare hva jeg har skrevet på: Ødelegg et ønske Er det bra med deg?
Gjest lazuli Skrevet 25. mai 2007 #5076 Skrevet 25. mai 2007 Så fint at du ble glad igjen Jeg har det litt stressende om dagen, men ellers har jeg det bra Jeg blir en del avbrutt når jeg holder på her inne, men sånn er det vel når avhengigheten er et faktum Du blir vel nestemann til å bli litt lei nå da ......... Skal gå inn på ødelegg et ønske snart ....hva er det nå du har skrevet :klø:
Gjest Ulva35 Skrevet 25. mai 2007 #5077 Skrevet 25. mai 2007 Har dager da jeg bare er innom en liten tur jeg også, går liksom litt tom for spørsmål og sånn Men så har jeg alltid hatt dilla på spill og lek da, så jeg bare må innom en gang om dagen iallefall Fint det går an å bla, men vet du noe rart? Der det står nye meldinger--står det: -6 nye meldinger Ikke at det gjør noe, men det er jo litt rart
Gjest lazuli Skrevet 25. mai 2007 #5078 Skrevet 25. mai 2007 Ja, det går litt opp og ned, sånn er det bare Må innom jeg også nå, om ikke annet for å hilse på.....litt rart da Det er en egen tråd på det der med meldingene....har også hatt noe tull med det. Klaga litt i sta på det, så ble det i orden med en gang. Beundringsverdig overblikk, eller rett og slett flaks
Gjest Ulva35 Skrevet 25. mai 2007 #5079 Skrevet 25. mai 2007 Eller kanskje det forsvant når du fikk en pm?
Shabana Skrevet 25. mai 2007 #5080 Skrevet 25. mai 2007 Ut pð tur, aldri sur... med mindre det er det man er
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå