Gå til innhold

Jaja---siste ordet

Fremhevede innlegg

Gjest Ulva35
Skrevet (endret)

Nemlig, men her jeg bor nå får du ikke kjøpt wiener i koisk i det hele tatt. Spør du etter det så ser de rart på deg :overrasket:

Her er serverer de lapskaus på skolen 17 mai :overrasket: En gang luktet det pølser og jeg tenkte:Yes.

Vet du hva som lå i kjelen: Noen bleike kokte grillpølser som ikke var gode engang :overrasket::sur:

Endret av Ulva35
Videoannonse
Annonse
Gjest lazuli
Skrevet
:overrasket: Det går da virkelig ikke an :frustrert: Da jeg flyttet hit hadde de også sånne bleike ekliser som lå å dissa på bunnen av kjelen..(spysmiley missing) De hadde ikke skikkelige pølser i butikken heller, bare kvapsinger :sur: Det er bedre nå for for noen år siden fikk de plutselig og etterlengtet inn Finsbråten, og i kioskene er det jo Leiv Vidar. Men Rosenbergpølse har de ikke :grine::grine:
Gjest Ulva35
Skrevet

Jøss trodde det bare var her jeg, men heldigvis så finnes de i butikkene da. Mannen min sier det er fordi de har så mange innflyttere fra østlandet her :ler:

Han synes at wienerpølser er ekle :forvirret:

Sier han som spiser smalahove :overrasket::ler:

Gjest lazuli
Skrevet

:hoho: da er det jo han som er ekkel da jo.....og selvfølgelig er det fordi østlendingene kommer at det blir "orden i sysakene i sånne avkroker. Det er det da vel ingen tvil om :sjarmor:

Vet du hva som skjedde da jeg ba om grillpølse med stekt løk for første og siste gang her da? Jo nå skal du høre: Jeg fikk sånn slapp stekt løk som vi bruker på karbonader osv :overrasket: Lærte fort å si sprø løk ja.....

Gjest Ulva35
Skrevet

:hoho: Har opplevd det samme ja, men i følge min mann så er det sånn løk skal være :overrasket:

Klart det er sunt at det vi østlendinger sprer oss litt og får orden i sysakene :ironi::ler:

Gjest lazuli
Skrevet

:frustrert: løk skal da ikke være sånn på pølse...min gikk rett i søpla :sur:

:kaffe: Vi får ta oss en kaffe :kaffe: Ulva, ikke lett med alle de snåle vanene sånt folk har :ler:

Gjest Ulva35
Skrevet

Helt enig, sånn løk hører ikke hjemme på pølse. Har du smakt den nye sprøstekte løken med baconsmak? Kjempegod :)

Gjest lazuli
Skrevet

Nei det har jeg ikke.....det skal jeg jammen gjøre etterpå når jeg først er i gang med wildshoppinglapp :sjarmor:

Noe mer å foreslå?

:ler:

Gjest TuttaCalcutta
Skrevet

Hva med pølse i vaffel? Det er en delikatesse her i Moss på 17 mai :overrasket:

Spør meg ikke hvorfor, det smaker blæh åkkesom. :grine:

Jada, jeg vet hva dere synes om mossinger! :sjarmor:

Ha fortsatt en flott dag :klem: fra meg (som nå har ordet) ;)

Gjest Ulva35
Skrevet

Har hørt om pølse i vaffel, tror det var på Norge rundt eller noe, men det tror jeg ikke jeg vil smake :overrasket:

Ha en fortsatt fin dag du også, TuttaCalutta :klem: men nå er det meg som har ordet :sjarmor:

Gjest hufse-tufsa
Skrevet

mye pølsevev her men pølsa til nordlie kan jeg ikke se dere har drøftet...? trodde dere var opptatt av fotball? :hoho:

Gjest TuttaCalcutta
Skrevet

Hmm..jeg tror ikke Nordlie finner pølsa si jeg gitt :ler:

Gjest Ulva35
Skrevet (endret)
Hmm..jeg tror ikke Nordlie finner pølsa si jeg gitt  :ler:

:hoho:

Du Hufsa, og like fotball er ikke det samme som å like pølsa til Nordli :overrasket:

Endret av Ulva35
Gjest TuttaCalcutta
Skrevet

Du må liksom ha det siste ordet du Ulva, du gir deg ikke?! :ler: Men nå har jeg det siste ordet..enn så lenge ;)

Du ligger nok på lur mellom linjene tenker jeg :sjarmor:

Gjest Ulva35
Skrevet

Så klart jeg gjør, det er jo det å få siste ordet som gjelder her da :ler:

Gjest TuttaCalcutta
Skrevet

Jeg sniker meg innpå å tar seieren igjen! :sjarmor:

Gjest hufse-tufsa
Skrevet

Du Hufsa, og like fotball er ikke det samme som å like pølsa til Nordli :overrasket:

kan jeg tolke det dithen at du har personlig kjennskap til nordlis pølse..?

jeg mener, siden du virker så skråsikker på at det ikke er samme sak. :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...