Gjest hufse-tufsa Skrevet 7. mai 2007 #4581 Skrevet 7. mai 2007 *Neida Hufsa...det er de ikke lei av...! bare dypt takknemmelig for at stanken de siste årene er redusert med ganske mye * Skjønner de i grunnen ganske godt jeg da ← så bra vi fikk oppklart det god morgen alle sammen god morgen far og mor tralalalala
Gjest TuttaCalcutta Skrevet 7. mai 2007 #4582 Skrevet 7. mai 2007 Helt enig med Lazuli...det lukter dritt her, men ikke så ofte som før! Men si det engang til a, så får du klask på lanken.
LilleMy Skrevet 7. mai 2007 #4583 Skrevet 7. mai 2007 Lukter da ikke annet enn godt her?! Men det er kanskje MEG
Gjest Ulva35 Skrevet 7. mai 2007 #4584 Skrevet 7. mai 2007 Helt sikkert LilleMy. Og til dere andre: Gøy å lese all fotballsnakket deres, selv om jeg ikke var her Var det ikke det som var såååå kjedelig da Og jeg har nok ikke tenkt å bli noe nattmenneske for å gå Lazuli i næringen. Er alt for trøtt om kvelden til det Ordet ja: Det er mitt
Gjest lazuli Skrevet 7. mai 2007 #4588 Skrevet 7. mai 2007 Hallo i tråden.... *Ulva og Hufsa: Når skal dere få med dere at det er evigheter siden jeg var her inne natterstid?? Kan ikke generaliseres i det uendelige det da. En sannhet varer som kjent ikke lenger enn til den endrer seg * Og til TuttaCalcutta: Jeg lover å ikke nevne "stinkytown" noe mer...klask vil jeg ikke ha
Gjest Ulva35 Skrevet 7. mai 2007 #4590 Skrevet 7. mai 2007 sorry Lazuli, jeg har ikke lagt merke til at du ikke er nattdyr lenger her inne. Kanskje fordi jeg ikke er det selv Det eneste jeg vet er at jeg savnet det når du ikke var her
Gjest TuttaCalcutta Skrevet 7. mai 2007 #4593 Skrevet 7. mai 2007 Men nå kan du gå.......................................................................................
LilleMy Skrevet 8. mai 2007 #4596 Skrevet 8. mai 2007 Nåja, at andre holdt seg vekk mens jeg hadde ordet HELE natten er greit for meg!
Gjest TuttaCalcutta Skrevet 8. mai 2007 #4598 Skrevet 8. mai 2007 :enig_anim: :enig_anim: :enig_anim:
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå