Gå til innhold

Jaja---siste ordet

Fremhevede innlegg

Gjest Ulva35
Skrevet

Les svaret mitt i den andre tråden så skjønner du kanskje hva jeg mener med sjarmerende :ler: Alle mennesker har en eller annnen form for sjarm, ikke sant?

Og godslig er jo bare et annet ord for koselig. :)

Videoannonse
Annonse
Gjest lazuli
Skrevet

Joda, har lest det....og er tilbøyelig til å være enig i at alle KAN ha en viss sjarm, MEN det finnes unntak. Så kommer det kanskje av at jeg har hukommelsen i orden også da :sur: Koselig...?? :vetikke: (noe kan jo ha skjedd)

Gjest Ulva35
Skrevet

Jepp, begynner å skjønne at du kjenner han bedre enn meg :overrasket: Jeg kjenner bare fra det jeg har sett på tv de siste årene. En fargeklatt blant de andre ofte kjedelige trenerene.

Men Røsler er sexy og sjarmerende da? ;)

Gjest lazuli
Skrevet

:vetikke: Jeg aner ikke hvem han er :ler:

Jeg hadde ei venninne en gang som var opptatt av lårene til fotballgutta :overrasket: er det derfor du følger med de også ? :overrasket::sjarmor:

Gjest Ulva35
Skrevet
:riste: isåfall hadde jeg sett alle fotballkamper, og det gjør jeg ikke. Rølser trener Viking nå, og tente Lsk i fjor. Har spilt på Lsk også.
Gjest lazuli
Skrevet

Ok...skal prøve å huske det da ;)

Jeg beklager at jeg er litt anti-fotball :tristbla:

Gjest Ulva35
Skrevet

Helt ok det. Du, jeg lurer litt på hva Hufsa sier når hun ser at vi snakker fotball i denne tråden jeg :overrasket::sjokkert:

Gjest lazuli
Skrevet
:hoho: Da blir hun glad tenker jeg. Tror nok hun ønsker å lære mer om fotball...innerst ute.... :sjarmor:
Gjest hufse-tufsa
Skrevet
Les svaret mitt i den andre tråden så skjønner du kanskje hva jeg mener med sjarmerende :ler: Alle mennesker har en eller annnen form for sjarm, ikke sant?

Og godslig er jo bare et annet ord for koselig  :)

:overrasket:

:sur: du ulva. hvorfor tror du jeg laget fotballtråd til deg egentlig?

Gjest hufse-tufsa
Skrevet

og enda gjorde dere det??'!!

å kalle den mannen for koselig er jo bizarr måte å bruke det ordet på

Gjest lazuli
Skrevet
:forvirret: gjorde vi vel ikke. Du har godt av litt kunnskap om LSK Hufsa :sjarmor:
Gjest hufse-tufsa
Skrevet

hvis kunnskapen består av info om hvor godslig og yndig og kåzzelig tom nordlie er så takker jeg for meg.

rene kulturrevolusjonen det

Gjest Ulva35
Skrevet
:overrasket: Kommer masse mer kunnskap. Følg neste episode av: Ulvas fotballtråd :sjarmor:
Gjest lazuli
Skrevet

:forvirret: Hvem har sagt at han er godslig og MENT det seriøst?? Ulva var tom for energi når hun sa det asså...!

:overrasket: du fikk med deg det?

Gjest Ulva35
Skrevet

Helt rikitg Lazuli, jeg var tom for energi når jeg sa det. Jeg mente bare at han lager litt liv :plystre:

Gjest hufse-tufsa
Skrevet

:ler: nå har jeg hørt det også som unnskyldning. tom for energi, my ass.

den mannen lager ikke liv, han TAR liv - det er jeg sikker på.

du har nok våte drømmer om den mannen ja, det er tydelig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...