Gå til innhold

Jaja---siste ordet

Fremhevede innlegg

Gjest lazuli
Skrevet

Okay...min feil da. Jeg var ikke inne her i går jeg :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Ulva35
Skrevet

Men jeg var innom bare et par ganger i går jeg også :)

Gjest lazuli
Skrevet

Det er noen dager man bare ikke får tid til å ta en tur innom. Syns det er litt rart at jeg tenker på det når jeg ikke får tid, antar det er blitt en vane :ler:

Gjest lazuli
Skrevet

Veldig greit at det ikke bare er meg :) Kanskje vi må inn på avhengighetsbehandling????

Men du...Shabana glimrer med sitt fravær...kanskje hun er på føden :) det blir spennende! Hufsa er borte også :tristbla:

Gjest Ulva35
Skrevet

Hufsa kommer tilbake---tror jeg. Shabana også. Hun var her før i dag. Hun har laget en side der vi skal bli oppdatert. :)

Gjest lazuli
Skrevet

Oki...da er jo alt i skjønn orden da jo :) Men hvem side er det da?

Gjest Ulva35
Skrevet

Hvis du ser på nicket hennes(og under hvert innlegg står det en link). :)

Gjest lazuli
Skrevet

Men folk blir jo borte.....kua feks :forvirret: Hun er vel neppe slakta :ler:

Gjest Ulva35
Skrevet

Ja Lizzi sletta seg :tristbla: Men kanskje er hun tilbake som noe annet enn ku :overrasket:

Trist med de som blir borte :tristbla:

Gjest lazuli
Skrevet

Mulig det.... :tristbla: det fins nok en forklaring som det gjør på alt annet. Jeg merker meg at jeg lurer når noen blir borte, og det selv om jeg egentelig ikke kjenner vedkommende :forvirret:

Gjest Ulva35
Skrevet

Sånn har jeg det også. Man blir på en måte kjent her, og da er det naturlig å lure tror jeg.

Jeg lover og ikke slette meg---hvis ikke noe spesiellt skulle tilsi det. Og da skal jeg sende deg en PM først :)

Gjest lazuli
Skrevet

:) Det er gjensidig vet du...man har da folkeskikk ;)

Har du vært på forum i mange år du?

Gjest Ulva35
Skrevet

Jeg har vært her siden 15 august 2006 ser jeg. Har vært(og er) medlem på et annet forum i en to-tre år, men er sjelden der nå. Trives ikke der lenger.

Du da?

Gjest lazuli
Skrevet

Er bare her jeg. Var 4 mnd på Blink, men det var ikke noe for meg! :forvirret: Opprettet profil her mange måneder før jeg begynte å skrive for jeg glemte det :ler: Hadde vel nok annet å holde på med :)

Jeg liker at det er litt av hvert her inne, noe for enhver smak :)

Gjest Ulva35
Skrevet

Det gjør jeg også. Men nå må jeg stikke og lage litt mat. :vinke: Tar med meg ordet da ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...