Gå til innhold

Jaja---siste ordet

Fremhevede innlegg

Gjest Ulva35
Skrevet

Klart det LilleMy :vinke: Men du får ikke ordet for det :ler:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skremmende avatar der, Ulva.......

OG det er da bare rett og rimelig at jeg får ordet når jeg ikke har vært i nærheten av en PC i over en uke - og det helt uten abstinenser :ler:

Gjest hufse-tufsa
Skrevet

ingen formildende omstendighet etter det jeg kan se

Gjest Ulva35
Skrevet

:overrasket: Skremmende :overrasket: Like lite skremmende som meg :ler: Men det er mer lik Ulva enn den forrige, selv om det ikke er den ekte Ulva. Men henne får jeg vist ikke tak i bilde av :sur:

Og du tror du får ordet :ler:

Gjest Ulva35
Skrevet

Nei da Hufsa. Det var ikke deg jeg skulle hindre heller da. Men nå snapper jeg det. Men vi kan gjerne dele :sjarmor:

Skrevet

Bilde av den ekte Ulva - bare å snu kameraet og knipse det vel?! :ler:

Gjest Ulva35
Skrevet
:ler: Ikke den ekte "meg" da. Ulva er en kvinne fra en bokserie jeg leste. :ler:
Skrevet

Hvilken bokserie og om hva?

Ble nysgjerrig nå jeg. Siste bokserie jeg ble opphengt i var "Utvalgt av gudnene" som handlet om en volve fra vikingitden. Koste meg da ja :)

Gjest Ulva35
Skrevet

Ulveøyne heter den Shabana og er skrevet av ei som heter Turid Brænne(eller noe lignende). Den kom for mange år siden, men er i bokhandler. :)

Fra Vikingtiden den også :)

Skrevet

Takk for svar :) Ender vel med at jeg ser om jeg finner den.

Skrevet (endret)

venter veldig!

Vanskelig å vite hva jeg egentlig venter på... det gjør jo vondt til stadighet, men ikke regelmessig :sur:

Endret av Shabana
Gjest Ulva35
Skrevet
:klem: Ikke lenge igjen nå da. Og tenk på hva du får :babyjente:;)
Skrevet

Prøver å gjøre noe fornuftig de siste dagene, men det er så godt å bare sitte/ligge foran tv og pc...

Jeg håper i hvertfall det blir :babyjente: siden bestemoren har gått amokk på innskjøp av rosa og lilla klær... he he

Gjest Ulva35
Skrevet

Det er rikitg det Shabana. Du skal bare slappe av nå. Må stikke jeg nå. Hadet :klem:

Skrevet

"Ser" deg vel igjen om ikke så lenge. :klem:

Får bare kose meg i selskap med ordet i ensomheten jeg da...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...