Cid Skrevet 1. mars #231221 Skrevet 1. mars Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Min fornuft forteller meg at det gjør det. Mer som ufornuftig
Hoppetaujenta Skrevet 1. mars #231222 Skrevet 1. mars Fornuftig er mitt mellomnavn, så kan du beholde Ufornuftig.
Cid Skrevet 1. mars #231223 Skrevet 1. mars Hoppetaujenta skrev (3 minutter siden): Ufornuftig er mitt mellomnavn, så kan du beholde fornuftig. Som jeg trodde 😜
Hoppetaujenta Skrevet 1. mars #231224 Skrevet 1. mars Jeg skal ordne det slik at din lønn blir halvert neste utbetaling, for løgnaktighet går ikke.
Cid Skrevet 1. mars #231225 Skrevet 1. mars Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden): Jeg skal ordne det slik at din lønn blir halvert neste utbetaling, for løgnaktighet går ikke. Jeg er 100% ærlig
Hoppetaujenta Skrevet 1. mars #231226 Skrevet 1. mars Cid skrev (15 minutter siden): Jeg er 100% ærlig Unntaket er når du lyver. Dette vet vi godt.
Cid Skrevet 1. mars #231227 Skrevet 1. mars Hoppetaujenta skrev (6 minutter siden): Unntaket er når du lyver. Dette vet vi godt. Vet Reddington det? (At jeg er ærlig som en altså)
Ciaran og Ciara Skrevet 1. mars #231228 Skrevet 1. mars Vi ønsker Ordet og alle sammen en finsøndagskveld.👨🦰👩🦰
Ciaran og Ciara Skrevet 2. mars #231230 Skrevet 2. mars Hoppetaujenta skrev (4 minutter siden): ...og mandags morgen.
Ciaran og Ciara Skrevet 2. mars #231231 Skrevet 2. mars Vi ønsker Ordet og alle sammen en finmandagsmorgen.👨🦰👩🦰
Hoppetaujenta Skrevet 2. mars #231232 Skrevet 2. mars Bra. Jeg legger meg litt til og våkner om et par timer. Har dessverre lest om verdenssituasjonen og prognoser for fremtiden og det blir man jo ikke trøtt av direkte... Skal forsøke å slappe av.
Cid Skrevet 2. mars #231234 Skrevet 2. mars Hoppetaujenta skrev (4 timer siden): Bra. Jeg legger meg litt til og våkner om et par timer. Har dessverre lest om verdenssituasjonen og prognoser for fremtiden og det blir man jo ikke trøtt av direkte... Skal forsøke å slappe av. Blir dyrene urolige?
Hoppetaujenta Skrevet 2. mars #231235 Skrevet 2. mars Ja, klart det. De vil jo ha jaktmarkene sine som de er og ikke fulle av kratere og branner.
Cid Skrevet 2. mars #231236 Skrevet 2. mars Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Ja, klart det. De vil jo ha jaktmarkene sine som de er og ikke fulle av kratere og branner. I Ukraina?
Hoppetaujenta Skrevet 2. mars #231238 Skrevet 2. mars Cid skrev (13 minutter siden): I Ukraina? Over alt hvor det er krig. Tenk at vi ikke har kommet lengre enn ledere som KRIGER og er stygge mot folk som aldri har gjort dem noe. Jeg håper at aliens`ene kommer og hjelper oss, så lederne kan få annet å tenke på. Cid skrev (6 minutter siden): Ordet festa hardt i natt, nå opplever det fylleangst. Lille Ordet er et barn og om det blir stort noen gang, skal jeg lære det å drikke litt og med måte. Bare litt!
Ciaran og Ciara Skrevet 2. mars #231239 Skrevet 2. mars Vi ønsker Ordet og alle sammen en finmamdag.👨🦰👩🦰
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå