Gå til innhold

Jaja---siste ordet

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg likte veldig godt den som gikk i fjor, var det VAlhall den het`?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åh, gleder meg litt til jul jeg :)

Skrevet

Jeg gleder meg også til jul. :nisse:

Skrevet

Helsa. Så jeg skal tilbringe julaften på KG slik jeg gjorde i fjor, det funka det også :)

Skrevet

Da skal jeg komme innom og hilse på. :nigo:

Skrevet

Herlig! :nigo:

Jeg lurer på hva jeg skal spise julaften, jeg tror det blir linseburgere faktisk! Og den grøten jeg spiste i dag var jo helt fantastisk, og den kan man visst lage grøt-lapper av også :skravle:

Skrevet

:tommelopp:

Hva slags melk bruker du til grøten? Rismelk eller noe sånt? :klø:

Skrevet
:tommelopp:

Hva slags melk bruker du til grøten? Rismelk eller noe sånt? :klø:

Jepp. Koker opp 1 liter rismelk, så tilsetter grøtrisen (kjøpte på Helios), småkoker i ca 40-45 minutter. Tilsatte en del kanel i slutten av koketiden, det ble så sinnnnnsykt godt. Og enda bedre: halvparten av karbohydratene, og dobbelt så mye proteiner som i vanlig risengrynsgrøt!

:danser:

Skrevet
Jepp. Koker opp 1 liter rismelk, så tilsetter grøtrisen (kjøpte på Helios), småkoker i ca 40-45 minutter. Tilsatte en del kanel i slutten av koketiden, det ble så sinnnnnsykt godt. Og enda bedre: halvparten av karbohydratene, og dobbelt så mye proteiner som i vanlig risengrynsgrøt!

:tommelsmil:

Skrevet
Åh, gleder meg litt til jul jeg :)

Meg og ! :hjerter_rundt::nisse:

Skrevet
:kaffekopp: (dvs kveldens tredje kopp kakao :) )
Skrevet

Dette må jeg definitivt prøve. :jepp:

Skrevet
:kaffekopp: (dvs kveldens tredje kopp kakao :) )

Kakao er godt. Minn meg på å kjøpe soyamelk, siden jeg egentlig ikke tåler vanlig melk så veldig godt. Hadde det ikke vært for kakaopulveret oppi hadde jeg faktisk ikke drukket melk i det hele tatt. :fnise:

Skrevet
Dette må jeg definitivt prøve. :jepp:

Jeg ble veldig overrasket over hvor godt det var! Vi kan lage det når jeg kommer på besøk :jepp:

Skrevet
Jeg ble veldig overrasket over hvor godt det var! Vi kan lage det når jeg kommer på besøk :jepp:

:nigo:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...