Hoppetaujenta Skrevet tirsdag kl 12:02 #229621 Skrevet tirsdag kl 12:02 Jeg har heller ikke smakt ginger-øl....eller hva det heter på norsk. 1
Cid Skrevet tirsdag kl 12:07 #229622 Skrevet tirsdag kl 12:07 Hoppetaujenta skrev (4 minutter siden): Jeg har heller ikke smakt ginger-øl....eller hva det heter på norsk. Pepper øl? 1
Hoppetaujenta Skrevet tirsdag kl 12:12 #229623 Skrevet tirsdag kl 12:12 ? Aldri hørt om. Øl skal smake øl om en skal ha det. Ingefær smaker sterkt syns jeg. Nå må jeg ha brødskiver. "Ingefærøl er ikke øl i vanlig forstand, men brus der ingefær eller ingefærolje er brukt som smaksstoff. Ingefærøl kan være lys eller mørk. Den inneholder kullsyre (karbondioksid) og sukker, men ikke alkohol. I Storbritannia og USA er ingefærøl (ginger ale) en alminnelig type brus." 1
Cid Skrevet tirsdag kl 12:16 #229624 Skrevet tirsdag kl 12:16 Hoppetaujenta skrev (3 minutter siden): ? Aldri hørt om. Øl skal smake øl om en skal ha det. Ingefær smaker sterkt syns jeg. Nå må jeg ha brødskiver. "Ingefærøl er ikke øl i vanlig forstand, men brus der ingefær eller ingefærolje er brukt som smaksstoff. Ingefærøl kan være lys eller mørk. Den inneholder kullsyre (karbondioksid) og sukker, men ikke alkohol. I Storbritannia og USA er ingefærøl (ginger ale) en alminnelig type brus." Liker ikke noe av delene 😛 øl, vin, whisky og alt av det 1
Ciaran og Ciara Skrevet tirsdag kl 16:34 #229625 Skrevet tirsdag kl 16:34 (endret) Vi ønsker Ordet og alle sammen en fintirsdagskveld.👨🦰👩🦰 Endret tirsdag kl 16:34 av Ciaran og Ciara
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå