Ciaran og Ciara Skrevet 24. april #229361 Skrevet 24. april Vi ønsker Ordet og alle sammen en fintorsdagskveld.👨🦰👩🦰
Ciaran og Ciara Skrevet 25. april #229363 Skrevet 25. april Hoppetaujenta skrev (6 timer siden): Takk... ...og fredagsdag og kveld. Tusen Takk, vi ønsker deg og Ordet og alle sammen en finfredag.
Cid Skrevet 25. april #229364 Skrevet 25. april Hoppetaujenta skrev (På 24.4.2025 den 13.25): Det ble mistet på en stoppeplass i trøndelagen, så det er nok borte nå. Sorry. 😕 Det fikk lastet ned spillet digitalt så da går det bra, ordet gleder seg til å game i hele helgen 👱🏼♂️🎮🖥️🎧
Hoppetaujenta Skrevet 25. april #229365 Skrevet 25. april Pffft...det skal så visst ikke game noe sted. Det holder på å lære hva fargene heter.
Cid Skrevet 25. april #229366 Skrevet 25. april Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Pffft...det skal så visst ikke game noe sted. Det holder på å lære hva fargene heter. Brøler Anton forgrømmade unge til meg nå? 1
Hoppetaujenta Skrevet 25. april #229367 Skrevet 25. april DET har du helt rett i - ÅSSEN KUNNE DU VITE DET...brøler han videre. Jo, du vet at du har gått over streken!
Ciaran og Ciara Skrevet 25. april #229370 Skrevet 25. april Vi ønsker Ordet og alle sammen en finfredagskveld.👨🦰👩🦰
Cid Skrevet 25. april #229371 Skrevet 25. april Hoppetaujenta skrev (2 timer siden): Fornuftig gjort. Er han fortsatt irritert på meg?
Ciaran og Ciara Skrevet 25. april #229372 Skrevet 25. april (endret) Vi ser at Ordet spiser kveldsmat nå. Endret 25. april av Ciaran og Ciara
Ciaran og Ciara Skrevet 3. mai #229375 Skrevet 3. mai Hoppetaujenta skrev (3 timer siden): Nå spiser vi snart ettermiddagsmat.
Hoppetaujenta Skrevet 3. mai #229376 Skrevet 3. mai Cid skrev (2 timer siden): Ordet er på leketreff med ei han liker nå. Det er bra og jeg passer på. Ciaran og Ciara skrev (20 minutter siden): 1
Ciaran og Ciara Skrevet 3. mai #229377 Skrevet 3. mai Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Det er bra og jeg passer på.
Hoppetaujenta Skrevet 3. mai #229378 Skrevet 3. mai Klart det. Kan ikke overlate slikt til folk som ikke skjønner at Ordet mitt er for lite til å ta avgjørelser selv. 1
Ciaran og Ciara Skrevet 3. mai #229379 Skrevet 3. mai Hoppetaujenta skrev (24 minutter siden): Klart det. Kan ikke overlate slikt til folk som ikke skjønner at Ordet mitt er for lite til å ta avgjørelser selv. Vi er helt enige med deg der Hoppe.
Hoppetaujenta Skrevet 3. mai #229380 Skrevet 3. mai Ordet slår lekene i bordet og roper MAT MAT MAT! Da skal vi vel ha noe før vi legger oss. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå