Cid Skrevet 11. april #229301 Skrevet 11. april Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Alle er friske her. Du må nok ha drømt. At Anton rygget på ordet?
Cid Skrevet 11. april #229303 Skrevet 11. april Hoppetaujenta skrev (3 minutter siden): Han gjorde ikke det, så da drømte nok du. Drømmer jeg om at dyrene jager meg?
Cid Skrevet 11. april #229305 Skrevet 11. april Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Du har mareritt OG de jager deg. 🏃🏻♂️
Hoppetaujenta Skrevet 11. april #229306 Skrevet 11. april NÅ skal jeg vaske opp. Det burde sikkert Cid også gjøre?
Cid Skrevet 11. april #229307 Skrevet 11. april Hoppetaujenta skrev (3 minutter siden): NÅ skal jeg vaske opp. Det burde sikkert Cid også gjøre? Det gjør maskinen for meg.
Ciaran og Ciara Skrevet 11. april #229308 Skrevet 11. april Vi ønsker Ordet og alle sammen en finfredagskveld.👨🦰👩🦰
Ciaran og Ciara Skrevet 12. april #229310 Skrevet 12. april Hoppetaujenta skrev (1 time siden): Takk. Sov godt dere to. Tusen Takk, og vi ønsker deg og Ordet og alle sammen en finlørdagskveld.👨🦰👩🦰
Hoppetaujenta Skrevet 15. april #229311 Skrevet 15. april Nå har jeg levert inn bestilling til lørdag. Da blir det en påskegodt. *hun er jo bare et menneske til syvende og sist* 1
Cid Skrevet 15. april #229312 Skrevet 15. april Hoppetaujenta skrev (43 minutter siden): Nå har jeg levert inn bestilling til lørdag. Da blir det en påskegodt. *hun er jo bare et menneske til syvende og sist* Kjøpt godteri på nett butikk?
Cid Skrevet 15. april #229313 Skrevet 15. april Ordet er voksen så det er ikke noen som har det egentlig, nå så venter det barn med kjæresten sin 👱🏼♂️🤰
Ciaran og Ciara Skrevet 15. april #229314 Skrevet 15. april Hoppetaujenta skrev (1 time siden): Nå har jeg levert inn bestilling til lørdag. Da blir det en påskegodt. *hun er jo bare et menneske til syvende og sist* 1
Hoppetaujenta Skrevet 16. april #229315 Skrevet 16. april Cid skrev (15 timer siden): Kjøpt godteri på nett butikk? Nei ikke ennå. Bare fylt ut noen steder og funderer på om jeg skal bestille. Cid skrev (15 timer siden): Ordet er IKKE voksen og nå så venter det IKKE barn med kjæresten sin som det IKKE har!!!
Cid Skrevet 16. april #229316 Skrevet 16. april (endret) Hoppetaujenta skrev (2 timer siden): Nei ikke ennå. Bare fylt ut noen steder og funderer på om jeg skal bestille. Er demonene sinte nå? Endret 16. april av Cid
Hoppetaujenta Skrevet 16. april #229317 Skrevet 16. april Cid skrev (1 time siden): Er demonene sinte nå? Ja, de er påskesinte og arge fordi de ikke får litt blodig snop til seg selv.
Cid Skrevet 16. april #229318 Skrevet 16. april Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Ja, de er påskesinte og arge fordi de ikke får litt blodig snop til seg selv. Oi var det til dem, jeg spiste det opp i stad
Hoppetaujenta Skrevet 16. april #229319 Skrevet 16. april Cid skrev (1 minutt siden): Oi var det til dem, jeg spiste det opp i stad HVA?!? ...har du spist "menneskesnop"????
Cid Skrevet 16. april #229320 Skrevet 16. april Hoppetaujenta skrev (5 minutter siden): HVA?!? ...har du spist "menneskesnop"???? Hva mener du?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå