Hoppetaujenta Skrevet 7. april #229281 Skrevet 7. april Vi går ikke på den nei. Vi protesterer og logger av og finner frem litt kveldsmat ...som kanskje blir potetmos, wienerpølse og tilbehør. 1
Ciaran og Ciara Skrevet 7. april #229282 Skrevet 7. april Hoppetaujenta skrev (34 minutter siden): Kommer nok til å bestille mer av dem utover sommeren. Saftige og gode!
Ciaran og Ciara Skrevet 7. april #229283 Skrevet 7. april Hoppetaujenta skrev (4 minutter siden): Vi går ikke på den nei. Vi protesterer og logger av og finner frem litt kveldsmat ...som kanskje blir potetmos, wienerpølse og tilbehør.
Ciaran og Ciara Skrevet 7. april #229284 Skrevet 7. april Vi ønsker Ordet og alle sammen en finmandagskveld.👨🦰👩🦰
Ciaran og Ciara Skrevet 8. april #229286 Skrevet 8. april Hoppetaujenta skrev (5 timer siden): ...og tirsdagskveld. Og dag. Tusen Takk, vi ønsker deg og Ordet og alle sammen en fintirsdag.
Hoppetaujenta Skrevet 8. april #229287 Skrevet 8. april Ordet mitt har vært med på nettsurfing og fornufting bestilling i dag og takket meg for å ha lært noe ordentlig. 1
Ciaran og Ciara Skrevet 8. april #229288 Skrevet 8. april Hoppetaujenta skrev (1 time siden): Ordet mitt har vært med på nettsurfing og fornufting bestilling i dag og takket meg for å ha lært noe ordentlig. Vi synes at det høres hyggelig og koselig ut. 1
Cid Skrevet 8. april #229289 Skrevet 8. april Ordet har vært på jobbintervju i dag, sin første jobb 👱🏼♂️👔📋🖊️🏢🤵🏻♂️
Ciaran og Ciara Skrevet 8. april #229290 Skrevet 8. april Vi ønsker Ordet og alle sammen en fintirsdagskveld.👨🦰👩🦰
Hoppetaujenta Skrevet 8. april #229291 Skrevet 8. april Cid skrev (1 time siden): Ordet har vært på jobbintervju i dag, sin første jobb Førskole tror jeg du mener. Ciaran og Ciara skrev (1 time siden): Vi ønsker Ordet og alle sammen en fintirsdagskveld.👨🦰👩🦰 Vi takker og skal pusse tennene våre. Alle sammen. 1
Ciaran og Ciara Skrevet 8. april #229292 Skrevet 8. april Hoppetaujenta skrev (20 minutter siden): Førskole tror jeg du mener. Vi takker og skal pusse tennene våre. Alle sammen. Vi ønsker deg og Ordet en fin og god kveld videre.
Hoppetaujenta Skrevet 9. april #229293 Skrevet 9. april Godmorgen. Jeg glemte å lukke vinduet da jeg la meg, for allerede da var det kaldt i soverommet... og enda jeg frøs inn i natten, lukket jeg ikke vinduet. Hutret og dro dynene over meg, men kaldt var det åkke som. Så fant jeg tykk hettejakke og det ordnet problemet, for det er ok å puste kjølig luft når resten av meg er varmere under dyna. Rare tider med mye varme om dagen og rundt null om natten. Jeg venner meg ikke til det. 1
Ciaran og Ciara Skrevet 9. april #229294 Skrevet 9. april Hoppetaujenta skrev (5 timer siden): Godmorgen. Jeg glemte å lukke vinduet da jeg la meg, for allerede da var det kaldt i soverommet... og enda jeg frøs inn i natten, lukket jeg ikke vinduet. Hutret og dro dynene over meg, men kaldt var det åkke som. Så fant jeg tykk hettejakke og det ordnet problemet, for det er ok å puste kjølig luft når resten av meg er varmere under dyna. Rare tider med mye varme om dagen og rundt null om natten. Jeg venner meg ikke til det. Vi ønsker deg og Ordet og alle sammen en finonsdag.👨🦰👩🦰
Cid Skrevet 10. april #229295 Skrevet 10. april Nå har Anton klart å rygge på lille ordet ved et uhell, hoppe løp forskrekka for å stoppe han men det var for seint 😕 👨🏼🛻👦🏼🏃🏼♀️🚑🏥
Hoppetaujenta Skrevet 11. april #229297 Skrevet 11. april Vi er våkne og har stekt hver våre eggser på skiver og er mette. 1
Ciaran og Ciara Skrevet 11. april #229298 Skrevet 11. april Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Vi er våkne og har stekt hver våre eggser på skiver og er mette. Vi sier nam nam. 1
Cid Skrevet 11. april #229299 Skrevet 11. april Hoppetaujenta skrev (15 minutter siden): Vi er våkne og har stekt hver våre eggser på skiver og er mette. Hvordan går det med ordet etter ulykken?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå