Hoppetaujenta Skrevet lørdag kl 14:16 #229261 Del Skrevet lørdag kl 14:16 Ordet er mitt og vi skal se engelsk krim på nrk om en liten stund. Ligger mye på nrk. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet lørdag kl 16:39 #229262 Del Skrevet lørdag kl 16:39 Hoppetaujenta skrev (2 timer siden): Ordet er mitt og vi skal se engelsk krim på nrk om en liten stund. Ligger mye på nrk. Vi skal også se på mye påskekrim på NRK i påsken. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet lørdag kl 18:12 #229263 Del Skrevet lørdag kl 18:12 Jeg også. Må bare finne ut hva som går og skrive dem opp. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet lørdag kl 18:22 #229264 Del Skrevet lørdag kl 18:22 Hoppetaujenta skrev (8 minutter siden): Jeg også. Må bare finne ut hva som går og skrive dem opp. Ja vi skal også notere oss hva som går og skrive det opp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 9 timer siden #229265 Del Skrevet 9 timer siden Nå skal jeg ha skiver med brødmat og det kan dere også skrive opp! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 8 timer siden #229266 Del Skrevet 8 timer siden Hoppetaujenta skrev (57 minutter siden): Nå skal jeg ha skiver med brødmat og det kan dere også skrive opp! Vi har notert det bak ørene våre. og vi ønsker deg og Ordet og alle sammen en finsøndagskveld.👨🦰👩🦰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 7 timer siden #229267 Del Skrevet 7 timer siden Tænks. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 7 timer siden #229268 Del Skrevet 7 timer siden Hoppetaujenta skrev (4 minutter siden): Tænks. Vi håper at du har en fin og god søndagskveld Hoppe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 7 timer siden #229269 Del Skrevet 7 timer siden Jo, den har vært ok den. Tennene skal pusses om litt, for det blir ikke mer mat i kveld. Spiste 300 gram med saftig ananas og er stappmett. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 7 timer siden #229270 Del Skrevet 7 timer siden Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Jo, den har vært ok den. Tennene skal pusses om litt, for det blir ikke mer mat i kveld. Spiste 300 gram med saftig ananas og er stappmett. Nam Nam, vi liker veldig godt ananas.🍍🍍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå