Hoppetaujenta Skrevet 13. mars #229203 Skrevet 13. mars Sola de skrev (17 timer siden): @Hoppetaujenta Beck på tv2 klokken 21.40 @Sola de Så dessverre ikke det før nå...fikk ikke sett Beck. Ciaran og Ciara skrev (17 timer siden): Vi ser at Ordet sover nå. Ser på de sovende tvillingene og Ordet istedenfor her. 1
Ciaran og Ciara Skrevet 13. mars #229204 Skrevet 13. mars Hoppetaujenta skrev (3 timer siden): @Sola de Så dessverre ikke det før nå...fikk ikke sett Beck. Ser på de sovende tvillingene og Ordet istedenfor her. Vi ønsker deg og Ordet og alle sammen en fintorsdagskveld.👨🦰👩🦰
Hoppetaujenta Skrevet 14. mars #229205 Skrevet 14. mars Takk, den ble ok...og i dag er det freddan; god helg til dere og alle som måtte forville seg innom tråden her og påstå at mitt Ord er deres. 1
Ciaran og Ciara Skrevet 14. mars #229206 Skrevet 14. mars Hoppetaujenta skrev (7 timer siden): Takk, den ble ok...og i dag er det freddan; god helg til dere og alle som måtte forville seg innom tråden her og påstå at mitt Ord er deres. Vi ønsker deg og Ordet og alle sammen en finfredag.👨🦰👩🦰
Ciaran og Ciara Skrevet 17. mars #229208 Skrevet 17. mars Hoppetaujenta skrev (5 timer siden): Mandagsordet er mitt. Vi ønsker deg og Ordet og alle sammen en finmandag.👨🦰👩🦰
Ciaran og Ciara Skrevet 17. mars #229210 Skrevet 17. mars Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden): TakkTakk! Samme til dere. Alt vel til nå? Bare Hyggelig, og Tusen Takk. Vi har det helt Toppers i dag.
Ciaran og Ciara Skrevet 17. mars #229212 Skrevet 17. mars Vi ønsker Ordet og alle sammen en finmandagskveld.👨🦰👩🦰
Hoppetaujenta Skrevet 20. mars #229213 Skrevet 20. mars En god torsdag og kveld fra Ordet og meg også. Snart er det helg og det liker vi, for da skal vi forsøke å sove skikkelig igjen. 1
Ciaran og Ciara Skrevet 20. mars #229214 Skrevet 20. mars Hoppetaujenta skrev (5 timer siden): En god torsdag og kveld fra Ordet og meg også. Snart er det helg og det liker vi, for da skal vi forsøke å sove skikkelig igjen. Vi ønsker deg og Ordet og alle sammen en fintorsdagskveld.👨🦰👩🦰
Hoppetaujenta Skrevet 21. mars #229215 Skrevet 21. mars Nå skal jeg og lille vennen min ha mat og det blir nok potetmos og wienerpølser m. tilbehør. 1
Ciaran og Ciara Skrevet 21. mars #229219 Skrevet 21. mars Hoppetaujenta skrev (1 time siden): Nå skal jeg og lille vennen min ha mat og det blir nok potetmos og wienerpølser m. tilbehør. Vi sier nam nam.
Ciaran og Ciara Skrevet 21. mars #229220 Skrevet 21. mars Vi ønsker Ordet og alle sammen her en finfredagskveld.👨🦰👩🦰
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå