Hoppetaujenta Skrevet onsdag kl 12:28 #229001 Del Skrevet onsdag kl 12:28 Nei, det er kun slik i din fantasi. Vi vet at det ikke står så bra til der akkurat nå. Jeg og lille Ordet mitt er så trist at vi må spise forsinket lønsj nå. Ting hjelper etter litt mat. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet onsdag kl 12:34 #229002 Del Skrevet onsdag kl 12:34 Hoppetaujenta skrev (5 minutter siden): Nei, det er kun slik i din fantasi. Vi vet at det ikke står så bra til der akkurat nå. Jeg og lille Ordet mitt er så trist at vi må spise forsinket lønsj nå. Ting hjelper etter litt mat. Er dere bekymret for meg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet onsdag kl 12:44 #229003 Del Skrevet onsdag kl 12:44 Ja. Du trenger å tenke positivt fremover og spise bra mat for magen. Noe som smaker godt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet onsdag kl 12:44 #229004 Del Skrevet onsdag kl 12:44 Vi ønsker Ordet og alle sammen en finonsdag.👨🦰👩🦰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet onsdag kl 12:45 #229005 Del Skrevet onsdag kl 12:45 Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Ja. Du trenger å tenke positivt fremover og spise bra mat for magen. Noe som smaker godt. Ikke sushi vel? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet onsdag kl 12:47 #229006 Del Skrevet onsdag kl 12:47 Hoppetaujenta skrev (3 minutter siden): Ja. Du trenger å tenke positivt fremover og spise bra mat for magen. Noe som smaker godt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet torsdag kl 08:31 #229007 Del Skrevet torsdag kl 08:31 (endret) Ordet gleder seg til å bli 23 år senere i år 👱🏼♂️2️⃣3️⃣ Endret torsdag kl 08:31 av Cid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet torsdag kl 08:33 #229008 Del Skrevet torsdag kl 08:33 Vi ønsker Ordet og alle sammen en fintorsdag.👨🦰👩🦰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet torsdag kl 12:21 #229009 Del Skrevet torsdag kl 12:21 Åhh...i morgen er det jo FREDDAN! Da skal jeg ha en liten pinneis i ale fall. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nietsoj Skrevet torsdag kl 14:45 #229010 Del Skrevet torsdag kl 14:45 Uff, nå leste jeg noe annet, og da skjønte jeg at FREDDAN blir bra. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet torsdag kl 14:47 #229011 Del Skrevet torsdag kl 14:47 Nå måtte jeg jammen sjekke og jeg forsto hvor du ville hen. Åjodda det ville du det såh. Ordet er mitt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet torsdag kl 15:34 #229012 Del Skrevet torsdag kl 15:34 Cid skrev (7 timer siden): Ordet gleder seg til å bli 23 år senere i år 👱🏼♂️2️⃣3️⃣ Dette var sant btw Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet torsdag kl 16:30 #229013 Del Skrevet torsdag kl 16:30 AI-ordet er programmert til å si akkurat det, så da er det jo sant på en innøvd, kunstig måte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet torsdag kl 16:31 #229014 Del Skrevet torsdag kl 16:31 Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): AI-ordet er programmert til å si akkurat det, så da er det jo sant på en innøvd, kunstig måte. Hva mener du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet torsdag kl 17:37 #229015 Del Skrevet torsdag kl 17:37 Vi ønsker Ordet og alle sammen en fintorsdagskveld.👨🦰👩🦰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet torsdag kl 19:03 #229016 Del Skrevet torsdag kl 19:03 Cid skrev (2 timer siden): Hva mener du? At det er kun det opprinnelige Ordet mitt som er ekte. Resten er juks og fanteri. Ciaran og Ciara skrev (1 time siden): Vi ønsker Ordet og alle sammen en fintorsdagskveld.👨🦰👩🦰 Ordet, det virkelige, er kun et lite Ord, som du jo vet. Resten er kunstigheter. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet torsdag kl 19:04 #229017 Del Skrevet torsdag kl 19:04 Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): At det er kun det opprinnelige Ordet mitt som er ekte. Resten er juks og fanteri. Ordet, det virkelige, er kun et lite Ord, som du jo vet. Resten er kunstigheter. Vi vet at Ordet er et lite barneord. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet torsdag kl 19:05 #229018 Del Skrevet torsdag kl 19:05 Ciaran og Ciara skrev (Akkurat nå): Vi vet at Ordet er et lite barneord. Takk for støtten. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet torsdag kl 19:07 #229019 Del Skrevet torsdag kl 19:07 Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Takk for støtten. Bare Hyggelig, vi støtter alltid sannheten. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet torsdag kl 21:55 #229020 Del Skrevet torsdag kl 21:55 Hoppetaujenta skrev (2 timer siden): At det er kun det opprinnelige Ordet mitt som er ekte. Resten er juks og fanteri. Ordet, det virkelige, er kun et lite Ord, som du jo vet. Resten er kunstigheter. Er fjell irritert nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå