Kassettspiller Skrevet 16. august #227641 Del Skrevet 16. august Ciaran og Ciara skrev (4 minutter siden): Cassidy Tvillingene vet at vi alltid har hverandre. Høres vanskelig og trygt ut samtidig.❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 16. august #227642 Del Skrevet 16. august Kassettspiller skrev (Akkurat nå): Høres vanskelig og trygt ut samtidig.❤️ Cassidy Tvillingene hadde det vanskelig før da vi var barn og tenåringer, men nå har vi det ganske fint og bra begge to.😊😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kassettspiller Skrevet 16. august #227643 Del Skrevet 16. august Ciaran og Ciara skrev (2 minutter siden): Cassidy Tvillingene hadde det vanskelig før da vi var barn og tenåringer, men nå har vi det ganske fint og bra begge to.😊😊 Håper dere fikk hjelpen dere trengte/trenger. Ikke lett det her😓 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 16. august #227644 Del Skrevet 16. august Kassettspiller skrev (6 minutter siden): Håper dere fikk hjelpen dere trengte/trenger. Ikke lett det her😓 Cassidy Tvillingene føler at vi har komt oss mye over det nå, det var ikke noe lett oppvekst vi hadde med voldelige og alkoholiserte foreldre.☹️☹️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 18. august #227645 Del Skrevet 18. august C&C er vennene til Ordet og meg selv. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 18. august #227646 Del Skrevet 18. august Durek er fadder til Ordet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 18. august #227647 Del Skrevet 18. august Ææææææh! jeg går ruuuuuuundt meg selv. Jeg hoppet oppi skittentøyskurven til tante Sola. Skulle leke onkel skrue som svømte i pengepingen, bare jeg skulle hoppe fra kleshaug til kleshaug. Plutselig så havnet jeg i vaskemaskinen og tante Sola så meg ikke før jeg hadde snurret rundt noen ganger- Det går trill rundt for meg- Ordet 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleMy Skrevet 18. august #227648 Del Skrevet 18. august Ordet drikker kaffe med en gammel venn her 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 18. august #227649 Del Skrevet 18. august Hoppetaujenta skrev (3 timer siden): C&C er vennene til Ordet og meg selv. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 18. august #227650 Del Skrevet 18. august Cassidy Tvillingene ønsker Ordet og alle sammen en finsøndag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 19. august #227651 Del Skrevet 19. august Tut tuuuut! Unna vei her kommer jeg! Jeg er blitt kaptein i tante hoppis rederi. Her går det i båtis dagen lang. Jeg er førstespiseord blitt - Kaptein Ordet 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 19. august #227652 Del Skrevet 19. august Cassidy Tvillingene ønsker Ordet og alle sammen en finmandag.👨🦰👩🦰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 19. august #227653 Del Skrevet 19. august Ja, det er jo mandag her jo! God mandag tilbake til yndlingene mine. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 19. august #227654 Del Skrevet 19. august Ordet er 21 år 👱🏻♂️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 19. august #227655 Del Skrevet 19. august 22 senere i år 2️⃣2️⃣ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 19. august #227656 Del Skrevet 19. august Hoppetaujenta skrev (5 timer siden): Ja, det er jo mandag her jo! God mandag tilbake til yndlingene mine. Tusen Takk, Cassidy Tvillingene håper at du og Ordet og alle sammen har en finmandagskveld. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 19. august #227657 Del Skrevet 19. august Cid skrev (4 timer siden): 22 senere i år 2️⃣2️⃣ NEI NEI / I dag har Tante H og jeg spist en salat med kokt skinke og resten har vært snop. Jippi! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 19. august #227658 Del Skrevet 19. august Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden): NEI NEI / I dag har Tante H og jeg spist en salat med kokt skinke og resten har vært snop. Jippi! / 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 19. august #227659 Del Skrevet 19. august Hoppetaujenta skrev (3 minutter siden): NEI NEI / I dag har Tante H og jeg spist en salat med kokt skinke og resten har vært snop. Jippi! Raser demonen og Anton nå! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 19. august #227660 Del Skrevet 19. august Cassidy Tvillingene gjetter at Ordet snart skal spise kveldsmat. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå