Ciaran og Ciara Skrevet 9. august #227501 Del Skrevet 9. august Hoppetaujenta skrev (3 timer siden): Kort men godt ble det på meg. Må ha mer i morgen...eller kanskje en time i ettermiddag? Cassidy Tvillingene ønsker deg og Ordet og alle sammen en finfredag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 9. august #227502 Del Skrevet 9. august Takk. Jeg er litt tullerusk i dag. Holdt på å sove flere ganger når jeg skulle holde meg helt våken. Et tegn fra kroppen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 9. august #227503 Del Skrevet 9. august Hoppetaujenta skrev (13 minutter siden): Takk. Jeg er litt tullerusk i dag. Holdt på å sove flere ganger når jeg skulle holde meg helt våken. Et tegn fra kroppen. Du kan ikke ha sovet mye i natt? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 9. august #227504 Del Skrevet 9. august Nei det ble ikke mye. Sto opp halv seks tror jeg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 9. august #227505 Del Skrevet 9. august Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden): Nei det ble ikke mye. Sto opp halv seks tror jeg. Ta deg en velfortjent lite hoppeblund 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 9. august #227506 Del Skrevet 9. august Kan synge nattasang for deg jeg. Hveeeeeem eeer deeeeeennnne kaaaaareeeen meeeed seeeekkk ooooog lluuueeeee pååååååå 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 9. august #227507 Del Skrevet 9. august Veldig bysselallende, men jeg må vente til kvelden. I seng senest ti tenker jeg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 9. august #227508 Del Skrevet 9. august - Ordet Tante hoppis må ikke dra fra meg 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 9. august #227509 Del Skrevet 9. august Cassidy Tvillingene ønsker Ordet og alle sammen en finfredagskveld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 10. august #227510 Del Skrevet 10. august 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 10. august #227511 Del Skrevet 10. august Cassidy Tvillingene ønsker Ordet og alle sammen en finlørdagskveld. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 11. august #227512 Del Skrevet 11. august Jaja...da får Ordet bli med meg bort foran tv`n og se på vår favorittvenninne/bestemor Vera. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 11. august #227513 Del Skrevet 11. august Hoppetaujenta skrev (7 minutter siden): Jaja...da får Ordet bli med meg bort foran tv`n og se på vår favorittvenninne/bestemor Vera. Cassidy Tvillingene ønsker deg Hoppe og Ordet og alle sammen en finsøndag. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 11. august #227514 Del Skrevet 11. august Hoppetaujenta skrev (1 time siden): Jaja...da får Ordet bli med meg bort foran tv`n og se på vår favorittvenninne/bestemor Vera. Skal jeg virkelig få se på Sherlock Holmes- damen? Hun er tøff hun - Ordet 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 11. august #227515 Del Skrevet 11. august Ciaran og Ciara skrev (3 timer siden): Cassidy Tvillingene ønsker deg Hoppe og Ordet og alle sammen en finsøndag. Tusen takk. Er litt daff og litt syk kjennes det ut som...eller bare at jeg trenger søvn og vil leve i et kjølig rom. Sola de skrev (2 timer siden): Skal jeg virkelig få se på Sherlock Holmes- damen? Hun er tøff hun - Ordet Ja, for hun er Hoppes storfavoritt. ...og hun bor akkurat slik som Hoppe ville ha bodd. ❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 11. august #227516 Del Skrevet 11. august Hoppetaujenta skrev (5 minutter siden): Tusen takk. Er litt daff og litt syk kjennes det ut som...eller bare at jeg trenger søvn og vil leve i et kjølig rom. Ja, for hun er Hoppes storfavoritt. ...og hun bor akkurat slik som Hoppe ville ha bodd. ❤️ Leste at det skal lages to episoder til, og de blir de siste. Går på nrk2 og vox hver dag nærmest synes jeg. I går gikk det på begge kanaler. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 11. august #227517 Del Skrevet 11. august Sola de skrev (1 minutt siden): Leste at det skal lages to episoder til, og de blir de siste. Går på nrk2 og vox hver dag nærmest synes jeg. I går gikk det på begge kanaler. Er det sant!!! Har kjent på sorg for at det er over her, så håper at du har rett. Akkurat nå har jeg sett to episoder av dem som ligger tilgjengelig på tv`n. Har sett dem før, men.... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 11. august #227518 Del Skrevet 11. august Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Er det sant!!! Har kjent på sorg for at det er over her, så håper at du har rett. Akkurat nå har jeg sett to episoder av dem som ligger tilgjengelig på tv`n. Har sett dem før, men.... ja, to siste skal spilles inn. Dama er jo svært gammel blitt, så sånn sett forståelig. Synes de siste sesongene har så få episoder i forhold til de første sesongene. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 11. august #227519 Del Skrevet 11. august Svært gammel?!? Hun er evig ung!!! ...men håper du har rett. Jeg vil ha en poster av henne på min vegg, men det er kanskje ikke så lett å finne. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 11. august #227520 Del Skrevet 11. august Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden): Svært gammel?!? Hun er evig ung!!! ...men håper du har rett. Jeg vil ha en poster av henne på min vegg, men det er kanskje ikke så lett å finne. Hun er 78 år blitt. Ingen ungfole akkurat 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå