Gå til innhold

Jaja---siste ordet

Gjest Ulva35

Anbefalte innlegg

Hoppetaujenta skrev (3 timer siden):

Kort men godt ble det på meg. Må ha mer i morgen...eller kanskje en time i ettermiddag? 

Cassidy Tvillingene ønsker deg og Ordet og alle sammen en finfredag.:klem3::klem3::strix::strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk. :)  Jeg er litt tullerusk i dag. Holdt på å sove flere ganger når jeg skulle holde meg helt våken. Et tegn fra kroppen. 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (13 minutter siden):

Takk. :)  Jeg er litt tullerusk i dag. Holdt på å sove flere ganger når jeg skulle holde meg helt våken. Et tegn fra kroppen. 

Du kan ikke ha sovet mye i natt?

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei det ble ikke mye. Sto opp halv seks tror jeg. :gjesp: 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden):

Nei det ble ikke mye. Sto opp halv seks tror jeg. :gjesp: 

Ta deg en velfortjent lite hoppeblund :nikke:

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan synge nattasang for deg jeg.

Hveeeeeem eeer deeeeeennnne kaaaaareeeen meeeed seeeekkk ooooog lluuueeeee pååååååå :romeo:

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Veldig bysselallende, men jeg må vente til kvelden. I seng senest ti tenker jeg. 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cassidy Tvillingene ønsker Ordet og alle sammen en finfredagskveld.:klem3::klem3::strix::strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cassidy Tvillingene ønsker Ordet og alle sammen en finlørdagskveld.:klem3::klem3::strix::strix:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja...da får Ordet bli med meg bort foran tv`n og se på vår favorittvenninne/bestemor Vera. :D :) 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (7 minutter siden):

Jaja...da får Ordet bli med meg bort foran tv`n og se på vår favorittvenninne/bestemor Vera. :D :) 

Cassidy Tvillingene ønsker deg Hoppe og Ordet og alle sammen en finsøndag.:klem3::klem3::strix::strix:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hoppetaujenta skrev (1 time siden):

Skal jeg virkelig få se på Sherlock Holmes- damen? :sjokkert: Hun er tøff hun - Ordet

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ciaran og Ciara skrev (3 timer siden):

Cassidy Tvillingene ønsker deg Hoppe og Ordet og alle sammen en finsøndag.:klem3::klem3::strix::strix:

Tusen takk. Er litt daff og litt syk kjennes det ut som...eller bare at jeg trenger søvn og vil leve i et kjølig rom.

Sola de skrev (2 timer siden):

Skal jeg virkelig få se på Sherlock Holmes- damen? :sjokkert: Hun er tøff hun - Ordet

Ja, for hun er Hoppes storfavoritt. :D ...og hun bor akkurat slik som Hoppe ville ha bodd. ❤️

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (5 minutter siden):

Tusen takk. Er litt daff og litt syk kjennes det ut som...eller bare at jeg trenger søvn og vil leve i et kjølig rom.

Ja, for hun er Hoppes storfavoritt. :D ...og hun bor akkurat slik som Hoppe ville ha bodd. ❤️

Leste at det skal lages to episoder til, og de blir de siste.

Går på nrk2 og vox hver dag nærmest synes jeg. I går gikk det på begge kanaler.

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Sola de skrev (1 minutt siden):

Leste at det skal lages to episoder til, og de blir de siste.

Går på nrk2 og vox hver dag nærmest synes jeg. I går gikk det på begge kanaler.

Er det sant!!! :hoppe:  :mynona: Har kjent på sorg for at det er over her, så håper at du har rett. 

Akkurat nå har jeg sett to episoder av dem som ligger tilgjengelig på tv`n. Har sett dem før, men....  :rodmer:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå):

Er det sant!!! :hoppe:  :mynona: Har kjent på sorg for at det er over her, så håper at du har rett. 

Akkurat nå har jeg sett to episoder av dem som ligger tilgjengelig på tv`n. Har sett dem før, men....  :rodmer:

ja, to siste skal spilles inn. Dama er jo svært gammel blitt, så sånn sett forståelig. Synes de siste sesongene har så få episoder i forhold til de første sesongene.

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svært gammel?!? :fy:  Hun er evig ung!!!    ...men håper du har rett.
Jeg vil ha en poster av henne på min vegg, men det er kanskje ikke så lett å finne. 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden):

Svært gammel?!? :fy:  Hun er evig ung!!!    ...men håper du har rett.
Jeg vil ha en poster av henne på min vegg, men det er kanskje ikke så lett å finne. 

Hun er 78 år blitt. Ingen ungfole akkurat :ler:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...