Cid Skrevet 29. juni #227161 Del Skrevet 29. juni Hoppetaujenta skrev (9 minutter siden): Det stemmer. Er 21. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 29. juni #227162 Del Skrevet 29. juni Cid skrev (2 minutter siden): Er 21. 21 kan du være SELV! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 29. juni #227163 Del Skrevet 29. juni Hoppetaujenta skrev (13 minutter siden): 21 kan du være SELV! Blir det 21 piskrapp nå? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 29. juni #227164 Del Skrevet 29. juni x2 = en skikkelig omgang på HVER SKINKE! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 29. juni #227165 Del Skrevet 29. juni Cassidy Tvillingene ønsker Ordet og alle sammen en finlørdag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Surpomp Skrevet 29. juni #227166 Del Skrevet 29. juni En måte å avslutte en slitsom diskusjon på (og få siste «ordet»), er å slippe en brakfis. Et verdig punktum hvis diskusjonspartneren er i det kverulantiske hjørnet…… 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 29. juni #227167 Del Skrevet 29. juni Hoppetaujenta skrev (6 minutter siden): x2 = en skikkelig omgang på HVER SKINKE! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 29. juni #227168 Del Skrevet 29. juni Hoppetaujenta skrev (12 minutter siden): x2 = en skikkelig omgang på HVER SKINKE! Så all farsmelken renner ut av meg? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 29. juni #227169 Del Skrevet 29. juni Surpomp skrev (21 minutter siden): En måte å avslutte en slitsom diskusjon på (og få siste «ordet»), er å slippe en brakfis. Et verdig punktum hvis diskusjonspartneren er i det kverulantiske hjørnet…… Nytter ikke med Cid, for han bruker alle triks i boka og noen til. Cid skrev (12 minutter siden): Så all farsmelken renner ut av meg? GRIS! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 29. juni #227170 Del Skrevet 29. juni Hoppetaujenta skrev (4 minutter siden): Nytter ikke med Cid, for han bruker alle triks i boka og noen til. GRIS! Dro Anton for å kjøpe grønnsåpe nå? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 29. juni #227171 Del Skrevet 29. juni Han lånte seg en diger lastebil og tømte lageret i butikken. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 29. juni #227172 Del Skrevet 29. juni Hoppetaujenta skrev (8 minutter siden): Han lånte seg en diger lastebil og tømte lageret i butikken. 🛖🚪🔐🏃♂️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 29. juni #227173 Del Skrevet 29. juni Han har brannslange på bilen og den finner frem til deg uansett. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 29. juni #227174 Del Skrevet 29. juni Titten tei her er jeg - Ordet den glade sangfugl 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 29. juni #227175 Del Skrevet 29. juni Hvor er folket når jeg trenger råd? Jeg skal fylle opp vann i en slik nudelboks. Fyll opp til streken står det, men de har glemt å lage strek, så hvor mye vann skal i? En cm over nudelnivået eller mer? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 29. juni #227176 Del Skrevet 29. juni Cassidy Tvillingene ønsker Ordet og alle sammen en finlørdagskveld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 29. juni #227177 Del Skrevet 29. juni Takk og det samme til dere....nå skal jeg se tv og ha kveldsisen min. Dropper brødskivene. Min pinnelakris farsvant fort gitt... *borte vekk er hun nå* 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 29. juni #227178 Del Skrevet 29. juni Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Takk og det samme til dere....nå skal jeg se tv og ha kveldsisen min. Dropper brødskivene. Min pinnelakris farsvant fort gitt... *borte vekk er hun nå* Cassidy Tvillingene ønsker deg en finjunikveld vår gode venn @Hoppetaujenta 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 29. juni #227179 Del Skrevet 29. juni Hoppetaujenta skrev (11 timer siden): Han har brannslange på bilen og den finner frem til deg uansett. 🆘 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 29. juni #227180 Del Skrevet 29. juni Cid skrev (1 minutt siden): 🆘 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå