Gå til innhold

Jaja---siste ordet

Fremhevede innlegg

Skrevet
Er du i litt bedre humør?

Jeg er i bedre humør! Håper du er det også The Kitten! :klemmer:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så bra at du er i bedre humør. :) Jeg er dessverre ikke det, men :helen: for klemmen. :klem:

Skrevet
Jeg er i bedre humør! Håper du er det også The Kitten! :klemmer:

Så bra. :)

Så bra at du er i bedre humør. :) Jeg er dessverre ikke det, men :helen: for klemmen. :klem:

Ikke fullt så bra. :sjenert:

Hvis du hadde sagt om så hvilken kategori tristheten dreier seg om, så hadde det kanskje vært lettere å si de rette tingene?

Skrevet

Uff uff.. så trist at du ikke blir i bedre humør.. Håper det ordner seg!

Skrevet

Appifany: Det er vanskelig å si en kategori, men dere sier allerede de rette tingene. Det hjelper å vite at dere bryr dere. :klem:

Skrevet
Appifany: Det er vanskelig å si en kategori, men dere sier allerede de rette tingene. Det hjelper å vite at dere bryr dere. :klem:

Så hyggelig å høre at det hjelper! Du må bare si ifra hvis det er noe du vil snakke om! Du er mer enn velkommen til å sende en PM eller noe sånt! Bare så du vet at jeg er her! :klem:

Skrevet
Uff uff.. så trist at du ikke blir i bedre humør.. Håper det ordner seg!

:helen: Det ordner seg sikkert.

Skrevet
:helen: Det ordner seg sikkert.

Håper det :)

Skrevet

Godt å høre :nigo:

Som sagt, dere har hørt på at jeg klagde på jobben å sånn, så jeg gjør bare det som faller naturlig. Nemlig å gi tilbake det jeg kan :)

Skrevet
Godt å høre :nigo:

Som sagt, dere har hørt på at jeg klagde på jobben å sånn, så jeg gjør bare det som faller naturlig. Nemlig å gi tilbake det jeg kan :)

Jeg klaget jo også på jobben... Men det er jo det det handler om, vi skriver om hvordan vi har det og hva vi gjør. :)

Skrevet

Det er veldig snilt av deg. :klemmer:

Skrevet
Det er veldig snilt av deg. :klemmer:

Bare hyggelig, om det var meg du svarte da :)

Skrevet

Jepp, og at vi tar vare på hverandre :)

Skrevet

Stengt tatt var det *appifany* jeg svarte, men svaret gjelder like mye for deg. :hug:

Skrevet
Stengt tatt var det *appifany* jeg svarte, men svaret gjelder like mye for deg. :hug:

:klemmer:

Skrevet

:hug: :hug: Til dere begge to. Nå må jeg snart pelle meg i seng, dere.

Skrevet

Har du ikke pledd å tulle rundt deg?

Evt hent en hårføner å blås på deg selv :):fnise: Det gjorde jeg på morningen i dag :sjenert:

Skrevet
Har du ikke pledd å tulle rundt deg?

Evt hent en hårføner å blås på deg selv :):fnise: Det gjorde jeg på morningen i dag :sjenert:

Etter råd fra trulta? :fnise:

Skrevet
Etter råd fra trulta? :fnise:

Hva har trulta sagt?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...