Gå til innhold

Jaja---siste ordet


Gjest Ulva35

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det tar etter meg som har spilt alle typer luftinstrumenter i hele mitt voksne liv. :rodmer: *stolt hønemor*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (1 time siden):

Det tar etter meg som har spilt alle typer luftinstrumenter i hele mitt voksne liv. :rodmer: *stolt hønemor*

Jeg har enda ikke overvært noen som har spilt luft-trommer før, det står på lista over ting jeg vil se før jeg dør. Når er det mulig å se, tror du? 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Athena Catalina
Cid skrev (1 minutt siden):

Lurer på hva ordet og forloveden skal servere i bryllupet 

Luftsuppe og venteboller. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ford3000 skrev (5 timer siden):

Jeg har enda ikke overvært noen som har spilt luft-trommer før, det står på lista over ting jeg vil se før jeg dør. Når er det mulig å se, tror du? 😄

Jeg har to dugelige trommestikker ved siden av mitt stereoanlegg og der utøver jeg kunsten nesten hver dag. 
Du kan også gjøre det og leve deg inn i trommesoloene når de kommer. Jeg er rå på det! :mynona:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ordet må gjerne stille som ordførerkandidat her nordpå, hvis han er noe bra @Cid 😄

Nå har jeg og Ordet akkurat øvd til morgendagens konkurranse. Jeg på luft-trommer, har bare prøvd meg, skal ikke stille i noe konkurranse enda @Hoppetaujenta

Nå er det jo ordentlig fredda, så jeg og Ordet har slukt noen gode metal-låter og noe trash såklart. Vi øvde også til denne sangen, som han skal stille med imorgen, litt tatt på sparket mtp luftgitar. Eller, kan hende Ordet ombestemmer seg før han går på scenen da. Kanskje @Entern har et godt tips til hvilken låt han bør spille for å vinne konkurransen? 😄

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Cid skrev (1 time siden):

Jeg er pest

Hmm...ja, du sier noe.... :fnise: 

Cid skrev (1 time siden):

Det som ikke skal gifte seg

....de kan få denne gode yoghurten istedenfor, for den er supergod kald, smaker nesten som jordbæris. :spise: 
410bb09b-1dfd-4479-8439-c3b6a819597b.jpeAnbefales av Hoppe herself. Kjempegod!  :jepp: 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...