Gå til innhold

Jaja---siste ordet


Gjest Ulva35

Anbefalte innlegg

Frøkenfryden skrev (4 timer siden):

Vi makulerer ikke selv, bare nedi stor container med hengelås🙂 litt digg da med 139 sider.,

Hater de containerne, blir stående med en flytteeske full av dritt som skal brennes og må stå og dytte noen ark i slengen inn i sprekken😡😡😡😡😡😡😡🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬😠😠😠😠😠😠

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Entern skrev (36 minutter siden):

Hater de containerne, blir stående med en flytteeske full av dritt som skal brennes og må stå og dytte noen ark i slengen inn i sprekken😡😡😡😡😡😡😡🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬😠😠😠😠😠😠

Ånei gjør vi jobben din jævlig? Tømmer du de? 😯😢 Eller mente du at du hater bruke dem?

Endret av Frøkenfryden
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkenfryden skrev (33 minutter siden):

Ånei gjør vi jobben din jævlig? Tømmer du de? 😯😢 Eller mente du at du hater bruke dem?

Nei nei  😅 tømmer ikke 😅 bruker 🥹

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Entern skrev (9 timer siden):

Nei nei  😅 tømmer ikke 😅 bruker 🥹

Er litt styr. Enig! Men før måtte vi makulere selv.. tok jo 100 år.  Kan lett bruke 150 s på en dag liksom😬

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok med ordet på landet jeg. En liten biltur! Vi skal lese bok og vente på noe☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkenfryden skrev (25 minutter siden):

Tok med ordet på landet jeg. En liten biltur! Vi skal lese bok og vente på noe☺️

Det synes nok Ordet er hyggelig, Ordet trives på landet og er spent på hva slags bok dere skal lese☺️

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Entern skrev (Akkurat nå):

Det synes nok Ordet er hyggelig, Ordet trives på landet og er spent på hva slags bok dere skal lese☺️

Vi skal lære å gi mer faen, jeg trenger det men usikker på om det er rett lektyre for ordet🤪

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkenfryden skrev (47 minutter siden):

Vi skal lære å gi mer faen, jeg trenger det men usikker på om det er rett lektyre for ordet🤪

Ordet har nok bare godt av å lese den, så mange som stikker av med Ordet hele tiden 🤪

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Entern skrev (2 timer siden):

Ordet har nok bare godt av å lese den, så mange som stikker av med Ordet hele tiden 🤪

Ordet har veeldig travle dager! Det orker forresten ikke husvask med deg.. kan hende det er fordi jeg snakket om verandavær etter jobb i dag..😎

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Frøkenfryden skrev (14 minutter siden):

Ordet har veeldig travle dager! Det orker forresten ikke husvask med deg.. kan hende det er fordi jeg snakket om verandavær etter jobb i dag..😎

Mye bedre for Ordet å kose seg på verandaen med deg ☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Entern skrev (6 timer siden):

Mye bedre for Ordet å kose seg på verandaen med deg ☺️

Det ble bra det. Her er vi!

B157481F-9991-4FC3-8D2E-C93C57C25304.jpeg

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg ønsker meg en ordentlig veranda å sitte ute på i dette finværet. Her har vi et innglasset drivhus. 😅

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kruset skrev (6 minutter siden):

Jeg ønsker meg en ordentlig veranda å sitte ute på i dette finværet. Her har vi et innglasset drivhus. 😅

Enig, jeg har en bitteliten balkong 😅

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kruset skrev (14 minutter siden):

Jeg ønsker meg en ordentlig veranda å sitte ute på i dette finværet. Her har vi et innglasset drivhus. 😅

Så glad jeg ikke har det! Gitt Mann klar beskjed om at det er uaktuelt! Jeg er ikke en tomatplante.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kruset skrev (21 minutter siden):

Jeg ønsker meg en ordentlig veranda å sitte ute på i dette finværet. Her har vi et innglasset drivhus. 😅

Du kan dyrke tomater og agurker da 😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...