Gå til innhold

Jaja---siste ordet

Fremhevede innlegg

Skrevet
Vi malte huset i fjor vi :)

Hvilken farge malte dere huset i?

Videoannonse
Annonse
Gjest Ulva35
Skrevet
Hvilken farge malte dere huset i?

Vårgult, med hvite skodder :) Var gult fra før også, men denne gulfargen var mye finere.

Skrevet
Vårgult, med hvite skodder :) Var gult fra før også, men denne gulfargen var mye finere.

Det hørtes fint ut :)

Skrevet

Huset her var gult sist, nå er det grønt. Og nå skal det bli grått.

Gjest Ulva35
Skrevet

Jeg er sikker på at det blir fint. Det er faktisk noen nedenfor her som hadde grønt hus(og det var en grusom grønnfarge). De har malt sånn som du forteller og det ble kjempefint :)

Skrevet
Jeg er sikker på at det blir fint. Det er faktisk noen nedenfor her som hadde grønt hus(og det var en grusom grønnfarge). De har malt sånn som du forteller og det ble kjempefint :)

Vi skal ha en gråfarge som heter Kontur. Det står anbefalt farge på staffasje er eggehvit, og det er det vi har på de ferdigmalte vinduene i nybygget vårt. Så da er det jo praktisk å ta en farge som man vet passer til eggehvit.

Skrevet

Jeg vil enten ha rødt eller hvitt hus, men jeg syns noen gulfarger er vanvittig fine :)

Gjest Ulva35
Skrevet

Vår gulfarge er fin. Synes vi da. Huset her var hvitt før, men det har jeg bare sett bilde av :)

Skrevet

Det er en av mange ting jeg liker med Norge, det er så fargerikt :)

Gjest Ulva35
Skrevet

Ja, tenk om alle hadde hatt like farger på husa sine. Tenk om alle hadde vært like. Kjedelig

Skrevet

Hvorfor er det noen som har plankene på huset horisontalt, og noen har det vertikalt? Og noen begge deler? Har det noen hensikt?

Gjest Ulva35
Skrevet

Mannen min har forklart meg hensikten, men jeg husker ikke hva hensikten var. Men mener det har noe med vær og vind å gjøre.

Skrevet
Mannen min har forklart meg hensikten, men jeg husker ikke hva hensikten var. Men mener det har noe med vær og vind å gjøre.

Jeg husker heller ikke hensiktet med det

Skrevet

Dette er noe jeg virkelig gleder meg til å finne ut av :)

Skrevet

Jeg har alltid sett for meg at jeg vil ha vannrett.

Skrevet

Fant du ut av det Ulva?

På en side synes jeg også engelsk stil er utrolig stilig, alle rekkehusene i mur :rødme:

(Engelskmennene drømmer jo om våre hus, med luft rundt husene)

Skrevet

Vi har ikke lov til å male huset vårt en annen farge enn rød. :opplyser:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...