Gå til innhold

Jaja---siste ordet


Gjest Ulva35

Anbefalte innlegg

Nå har noen klusset med den lista jeg har begynt på til lille ordet mitt. De har skrevet elektrisk rullestol! :nei: Fyyy!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Takk for jobben.
Mens du passet, så dro jeg ut i verden og spiste kylling i szechuansaus og det var godt! :hoppe: 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hoppetaujenta skrev (På 2.11.2021 den 7.18):

Har sovet en del i natt, men drømt mye slitsomt. Våknet, sovnet, våknet, sovnet etc. Det siste før jeg våknet og måtte stå opp fordi jeg ikke orket å ligge lengre, var at jeg var på en slags hyttetur med familie, som ikke var familie, jeg gikk inn i hytta og så mennesker som jeg lurte på hva gjorde der og de skulle ikke ha vært der og så gikk jeg innover i hytta og satte meg på huk for å skru noen lokk igjen og oppdaget at jeg var på en ubåt som gjorde seg klar til å dykke og jeg skrudde lokkene så fort jeg kunne for det var mekanikk som skulle få lukene tette...men jeg fikk det ikke til, for den jeg skrudde mest på tilhørte oljetanken og en lampe begynte å lyse rødt og jeg hørte at båten laget mye lyd og endret vinkelen og holdt på å dykke skrått ned og....jeg var SÅ STRESSET!!!!!!!! 

Sånn har jeg det nå og jeg trenger kaffe og to skiver med ost på for å få meg i vater igjen. Minst.  :sukk: 

Mitt ord. 

 

Det er enkelt å analysere den drømmen  :pinar:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:klappe: ...flink Asulf!

Airman skrev (1 time siden):

Det er enkelt å analysere den drømmen  :pinar:

      Jatakk, O vise luftmann? :) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (3 minutter siden):

:klappe: ...flink Asulf!

      Jatakk, O vise luftmann? :) 

Jeg svever nå med øynene lukket og trekker inn av luftens energi :pinar:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...