Gå til innhold

Jaja---siste ordet

Gjest Ulva35

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Cid

Jeg gruer meg litt til Halloween, mitt navn popper opp øverst på listen over folk å ringe på her i blokka så jeg ser for meg at flere barn vil ringe på og det liker ikke angsten min 😟Det går via mobil i det minste så jeg kan sette den på flymodus ut kvelden 😄 Jeg er ikke gjerrig men jeg føler bare ikke for å være så sosial, og gir jeg noen snop så går det en stund og så vet alle at hos meg får de snop 😅

Endret av Cid
Lenke til innlegg
Del på andre sider
Hoppetaujenta

Best å late som at en ikke er hjemme syns jeg. Jeg gjør også det.
De får gå til noen som syns det er artig å feire denslags. :) 

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

Kruset

Her har jeg foreløpig ikke opplevd at noen har ringt på - det er nok ikke så mange barn som går akkurat her. Tidligere har jeg pleid å skru av utelys.

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Cid

Bor heldigvis i sjette etasje da så det skal litt til å klare og kast egg hele veien opp mot veranda vinduet mitt 😅 Kanskje jeg skal forberede meg på det og prøve å heller ta i mot eggene de kaster og så lage meg eggerøre 😅

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Hoppetaujenta

Jeg venter ikke på noen ting. Jeg bare tar Ordet og beholder det. :hoppe: 

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Athena79

God morgen alle sammen,  i dag blir det en fin dag sola skinner og fuglene synger. God helg :blomst:

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

Cid

Jeg er i området men jeg tar ikke med meg ordet siden jeg kan se andre som er på vei for å ta det :ninja:

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Athena79

Nå må ordet få litt frokost, det sier at dere kan ta restene (men spørs om det er noe igjen)

Alt til helgefrokosten | Meny.no

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Hoppetaujenta

*legger den ekle brien tilbake under puta i mias seng og hun finner den når hun skal legge seg
og da lukter det veldig rart i soverommet i tillegg*                         :lur: MITT ORD! 

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...