Gå til innhold

Jaja---siste ordet


Gjest Ulva35

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tenk positivt skrev (8 timer siden):

Jsr fått et veldig godt inntykk av deg Lykke Li. Virker som du er veldig snill. 💜

Åh, takk :helen:

Jeg prøver da, prøver å snakke til folk over nett, sånn som jeg ville snakket til folk ansikt til ansikt :Nikke:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

;) ...i motsetning til dette brødet som er betydelig grovere og som jeg har satt tennene i i dag; 
det er et veldig godt brød! :jepp: 
7041614007927.png

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (3 minutter siden):

;) ...i motsetning til dette brødet som er betydelig grovere og som jeg har satt tennene i i dag; 
det er et veldig godt brød! :jepp: 
7041614007927.png

Er det hele korn/frø i det?🤔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke Li skrev (På 2021-8-10 den 16.08):

Er det hele korn/frø i det?🤔

Hmm...jo, det er litt av hvert av korn der, men alt er mykt. Ikke hardt i det hele tatt og det blender inn i deigen, så en kjenner ikke spesielt til dem når en tygger. :spise: Herrrrlig! Har bare en toskivers skalk igjen til kvelds nå, så jeg må handle mere før helga. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hoppetaujenta skrev (12 minutter siden):

Hmm...jo, det er litt av hvert av korn der, men alt er mykt. Ikke hardt i det hele tatt og det blender inn i deigen, så en kjenner ikke spesielt til dem når en tygger. :spise: Herrrrlig! Har bare en toskivers skalk igjen til kvelds nå, så jeg må handle mere før helga. 

Hmm, kanskje jeg skal prøve 🤔 Liker ikke hel korn/frø i brødet mitt, for det setter seg alltid fast i tennene 😅

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kr. 42.40 i min butikk - test og se hva du syns?  :jepp:  Kjempegodt og nå skal jeg nyte mine siste skiver. 
7041614007927.png

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...