Gå til innhold

Jaja---siste ordet


Gjest Ulva35

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Jeg drømte så fryktelig mye i natt og er helt surrete og inni drømmen ennå. :sukk: 
Godt at ordet er mitt da. Morgenfriskt og smilende.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (14 timer siden):

Jeg drømte så fryktelig mye i natt og er helt surrete og inni drømmen ennå. :sukk: 
Godt at ordet er mitt da. Morgenfriskt og smilende.

Er ordentlig slitsomt med sånne netter. Føler at man har jobbet hele natta omtrent.

Få deg nok hvile i helgen :klemmer:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ungen min skal på hyttetur med mormor i helgen (og utover i uka!!) 

Jeg og mannen skal på hotell og late som at vi er kjærester på ordentlig (ikke bare foreldre) og kanskje ha ork til å gjøre noe annet enn å sove når vi legger oss...eller når vi våkner...eller midt på dagen om vi vil :yvonne:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dr. Ops skrev (11 timer siden):

Er ordentlig slitsomt med sånne netter. Føler at man har jobbet hele natta omtrent.

Få deg nok hvile i helgen :klemmer:

Skal forsøke på det. Ikke alltid hode og kropp jobber sammen i samme retning, men vi er i forhandlinger. ;) 
Kjenner at min universalmedusin er nødvendig. Jeg vil ha en kroneis med sjokolade...sånn i utgangspunktet
er det det jeg har lyst på, så får jeg se hva jeg finner og har med meg hjem, nederst i handleposen. :lur: 
Kjenner at jeg er i humør til å la meg friste til kromspring på det området. Ikke si det til noen. 

At Ordet er bare mitt kan dere derimot ta til dere og si til hvemsomhelst, for det er SANT! :hoppe: 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 hours ago, Lykke Li said:

Ungen min skal på hyttetur med mormor i helgen (og utover i uka!!) 

Jeg og mannen skal på hotell og late som at vi er kjærester på ordentlig (ikke bare foreldre) og kanskje ha ork til å gjøre noe annet enn å sove når vi legger oss...eller når vi våkner...eller midt på dagen om vi vil :yvonne:

Nyt! Det er lett at romantikken forsvinner i hverdagslogistikk og travelhet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke Li skrev (17 timer siden):

Ungen min skal på hyttetur med mormor i helgen (og utover i uka!!) 

Jeg og mannen skal på hotell og late som at vi er kjærester på ordentlig (ikke bare foreldre) og kanskje ha ork til å gjøre noe annet enn å sove når vi legger oss...eller når vi våkner...eller midt på dagen om vi vil :yvonne:

Herlig! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det sov ved siden av meg i hele natt, tenk og det trives veldig godt her.                        :jepp:  - Ore 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...