Gå til innhold

Jaja---siste ordet


Gjest Ulva35

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tid for litt teve og vile nå. Ordet blir med meg for det er slitent faktisk. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hoppetaujenta skrev (5 timer siden):

Er det vaksinert mot uendelig hunger? :fnise: 

Det er faktisk en veldig god ide :jepp:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så absolutt. Jeg skal kjøpe småpinneis på tilbud i dag og stikker avsted asap! :mynona:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vett dere hva? Jeg så atte hun tante Hoppa mi satt på nettet og fylte ut litt på "en plass som en kunne møte andre" og tullet og tøyset da hun skulle fortelle hvordan hun så ut og hvor hun bodde og så kom fornuften og tok henne igjen og hun våknet liksom og hadde store øyne :sjokkert: og slettet Alt sammen, men jeg har det på mobilen min for at jeg filmer litt av hvert nå for tiden for jeg skal lage filmer når jeg blir en del større og det får meg til å tenke at INGEN!!! har matet meg i dag. Jeg Vil HA Årntlig Mat Nå ellers svimer jeg på meg og enda verre ting. :sukk: Hjeeeelp. Maaaat... *svaaaaak* *dunk* :daane: *pyntet seg litt med slufse i tilfelle søte sykeonkler kommer og henter seg i racersykebilen sin...* 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 hours ago, Hoppetaujenta said:

Vett dere hva? Jeg så atte hun tante Hoppa mi satt på nettet og fylte ut litt på "en plass som en kunne møte andre" og tullet og tøyset da hun skulle fortelle hvordan hun så ut og hvor hun bodde og så kom fornuften og tok henne igjen og hun våknet liksom og hadde store øyne :sjokkert: og slettet Alt sammen, men jeg har det på mobilen min for at jeg filmer litt av hvert nå for tiden for jeg skal lage filmer når jeg blir en del større og det får meg til å tenke at INGEN!!! har matet meg i dag. Jeg Vil HA Årntlig Mat Nå ellers svimer jeg på meg og enda verre ting. :sukk: Hjeeeelp. Maaaat... *svaaaaak* *dunk* :daane: *pyntet seg litt med slufse i tilfelle søte sykeonkler kommer og henter seg i racersykebilen sin...* 

Det... hørtes ikke helt bra ut. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest AthenaRavenLuna
Hoppetaujenta skrev (8 timer siden):

Vett dere hva? Jeg så atte hun tante Hoppa mi satt på nettet og fylte ut litt på "en plass som en kunne møte andre" og tullet og tøyset da hun skulle fortelle hvordan hun så ut og hvor hun bodde og så kom fornuften og tok henne igjen og hun våknet liksom og hadde store øyne :sjokkert: og slettet Alt sammen, men jeg har det på mobilen min for at jeg filmer litt av hvert nå for tiden for jeg skal lage filmer når jeg blir en del større og det får meg til å tenke at INGEN!!! har matet meg i dag. Jeg Vil HA Årntlig Mat Nå ellers svimer jeg på meg og enda verre ting. :sukk: Hjeeeelp. Maaaat... *svaaaaak* *dunk* :daane: *pyntet seg litt med slufse i tilfelle søte sykeonkler kommer og henter seg i racersykebilen sin...* 

Oi da, rabbla skikkelig for Hoppe :sjokkert:

Men her skal du få mat lille venn 

Middagstips med høyt proteininnhold - Vita Pura

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...