Gå til innhold

Jaja---siste ordet

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg syns spøkelser er spennende! :hoppe:

Hva skjedde?

Jeg tror faktisk jeg har vært i Blokhus, men det er maaaange år siden.

Videoannonse
Annonse
Gjest Ulva35
Skrevet

Det som skjedde var at når vi skulle velge oss et rom så fikk jeg frysninger i et av rommene. Jeg valgt ikke det rommet.

Ingen av de andre heller. En dag jeg var alene satt jeg å leste noen gamle dagebøker om tidligere eiere, og da fikk jeg vite at det rommet var rommet til siste eier.

Hun hadde to barn som som ikke ville overta og det var vist hennes store sorg. De sa at hun ikke fikk fred.

Nå kan du vel si at vi ble påvirket av den historien, men helt fra dag 1 følte vi at vi ikke var alene der.

Spesiellt jeg og en venneinne.

Vi så aldri noe, men en av de andre så noe. Vil du vite mer?

Skrevet

Hello, kattungen!

Så spennende Ulva! Jeg er helt sikker på at det finnes mer mellom himmel og jord! Jeg håper jeg får møte et spøkelse en gang :jepp:

Skrevet

Hei jenter :)

Jeg har hatt en fin dag. Har gått fjelltur i :sol:

Jeg tror ikke på spøkelser. :opplyser:

Gjest Ulva35
Skrevet
Hei jenter :)

Jeg har hatt en fin dag. Har gått fjelltur i :sol:

Jeg tror ikke på spøkelser. :opplyser:

Egentlig ikke jeg heller, men det var noe rart i det huset. Og vet du hva? Han som hele tiden lo av oss og var den som iallefall ikke trodde på noe som helst, det var han som så noe.

Men heldigvis fortalte han ikke det til oss før vi hadde dratt derfra :ler:

Jeg vet ikke hva det var, og jeg tror ikke egentlig på "spøkelser", men det finnes mer mellom himmel og jord, det er jeg sikker på.

Gjest Ulva35
Skrevet
Hello, kattungen!

Så spennende Ulva! Jeg er helt sikker på at det finnes mer mellom himmel og jord! Jeg håper jeg får møte et spøkelse en gang :jepp:

Jeg har iallefall ikke lyst til å møte et spøkelse :ler:

Skrevet

Jeg hadde blitt veldig sjokka om jeg møtte et spøkelse.

Skrevet

Jeg tror på et liv før døden. :opplyser:

Skrevet

Jeg trodde ikke at noen kunne ha hatt tidligere liv, men det er litt motstridende i forhold til at jeg tror på et liv etter døden :fnise:

Jeg har lyst til å prøve regresjon, sånn for moro skyld :jepp:

Skrevet

Hvilke selvhjelpsbøker er det du leser Pjukset?

Gjest Ulva35
Skrevet
Jeg trodde ikke at noen kunne ha hatt tidligere liv, men det er litt motstridende i forhold til at jeg tror på et liv etter døden :fnise:

Jeg har lyst til å prøve regresjon, sånn for moro skyld :jepp:

Det er ikke motstridene det vel. Jeg tror ikke at man lever flere liv, men jeg tror på et liv etter døden.

Og jeg tror på et liv før døden også The Kitten :)

Skrevet
Det er ikke motstridene det vel. Jeg tror ikke at man lever flere liv, men jeg tror på et liv etter døden.

Det er jo veldig motstridende, for hvis det finnes liv etter døden, så betyr det jo at det finnes tidligere liv også? :klø:

Skrevet
Hvilke selvhjelpsbøker er det du leser Pjukset?

Haha, tror du bøkene har gått til hodet på meg? :hoho:

Skrevet
Haha, tror du bøkene har gått til hodet på meg? :hoho:

:jepp:

Gjest Ulva35
Skrevet
Det er jo veldig motstridende, for hvis det finnes liv etter døden, så betyr det jo at det finnes tidligere liv også? :klø:

Ikke i min verden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...