Jerry Lee Skrevet 17. januar 2021 #201421 Del Skrevet 17. januar 2021 " ÅMPG! så mange godtesnoper. Å alle er bare mine. " - Ordet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 17. januar 2021 #201422 Del Skrevet 17. januar 2021 Jeg gleder meg til påske. Da er det jo vår 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 17. januar 2021 #201423 Del Skrevet 17. januar 2021 mia83 skrev (7 minutter siden): Jeg gleder meg til påske. Da er det jo vår Vår er fint. Er bare redd påskesammenkomster går i dass som i fjor. Redd for at 21 blir et møkkaår, også. Men vi håper jo på det beste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 17. januar 2021 #201424 Del Skrevet 17. januar 2021 Jerry Lee skrev (6 minutter siden): Vår er fint. Er bare redd påskesammenkomster går i dass som i fjor. Redd for at 21 blir et møkkaår, også. Men vi håper jo på det beste. Jeg er også redd for at dette blir et annerledes år. Men forhåpentligvis ikke så annerledes som i fjor. Må jo håpe som du sier 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 17. januar 2021 #201425 Del Skrevet 17. januar 2021 mia83 skrev (Akkurat nå): Jeg er også redd for at dette blir et annerledes år. Men forhåpentligvis ikke så annerledes som i fjor. Må jo håpe som du sier Jeg møter ikke mine veldig ofte..men i fjor var det kun 3 av faste sammenkomster mot normalt 12-15. Er ikke så redd for egen del...men om jeg skulle smitte mine gamle. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 17. januar 2021 #201426 Del Skrevet 17. januar 2021 " alt er så jæbbla dummen nå. Å sjælomatte jeg er immemunen så e'kke alle andre det 😔 " - Ordet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 17. januar 2021 #201427 Del Skrevet 17. januar 2021 " jærri'n min er trøtten på soFAEN så jeg er peisesjef å fyrer fine bjerkeveder som lukter godt å spruter ikke. " - Ordet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 18. januar 2021 #201428 Del Skrevet 18. januar 2021 " menatte nå er'e natta... -----> " - Ordet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kruset Skrevet 18. januar 2021 #201429 Del Skrevet 18. januar 2021 Jeg har et håp om at jul 2021 kanskje går som normalt... i mellomtiden går vi ut, fyrer bål, står på ski og skøyter, rusler i marka og holder avstand. Jeg synes med tid vi har blitt ganske flinke til å finne alternative samværsformer. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 18. januar 2021 #201430 Del Skrevet 18. januar 2021 Neida, dette blir ikke et annerledesår, for dette er starten på den nye normalen-år og den kommer til å bli MYE bedre enn storkrig og tsunamier og alt som er virkelig fælt der ute i verden. Vi er fremdeles veldig heldige som har det meste av det vi trenger. Jeg tenker mye på dette, er glad for hva jeg har og fokuserer minst mulig på alt jeg ikke har, for jeg har det ikke. Får det ikke heller. Punktum. Pis`n Love og Roser til alle sammen fra meg. Ordet er mitt! Det kommer ikke til å endres i det vakre året 2021. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 18. januar 2021 #201431 Del Skrevet 18. januar 2021 Jerry Lee skrev (14 timer siden): Jeg møter ikke mine veldig ofte..men i fjor var det kun 3 av faste sammenkomster mot normalt 12-15. Er ikke så redd for egen del...men om jeg skulle smitte mine gamle. Håper du får møtt dem litt oftere i år. Man vet jo aldri hvor lenge man har de eldste i familien. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 18. januar 2021 #201432 Del Skrevet 18. januar 2021 mia83 skrev (3 timer siden): Håper du får møtt dem litt oftere i år. Man vet jo aldri hvor lenge man har de eldste i familien. Takk...det håper jeg, og. Snart min mors bursdag, men vi får se. Sant. Og skulle jeg mot formodning smitte dem ville jeg aldri kommet over det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 18. januar 2021 #201433 Del Skrevet 18. januar 2021 Du, Ordet? " hæ? " - Ordet. Det meldes regn. På iskald bakke blir det Helvetes glatt. Du får gå å legge kjetting på Tor. " oi. Menatte jærri...kan ikke det jeg. 😯 " - Ordet. Jeg blir med og lærer deg. Du må kunne det om du vil kjøre, vet du. " åkejen. Men midda'n først sant? Hæ? " - Ordet. Ja. Greit. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 18. januar 2021 #201434 Del Skrevet 18. januar 2021 Jerry Lee skrev (Akkurat nå): På iskald bakke blir det Helvetes glatt. DET har jeg aldri hørt at de har sagt på tv-værmeldinga noen gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 18. januar 2021 #201435 Del Skrevet 18. januar 2021 Hoppetaujenta skrev (7 minutter siden): DET har jeg aldri hørt at de har sagt på tv-værmeldinga noen gang. Tuller du nå? Underkjølt regn. Regn som fryser tvert på iskald bakke. Du kan knapt stå rolig på flatmark uten å skli. Men jeg tror du "troller".... 😜 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 18. januar 2021 #201436 Del Skrevet 18. januar 2021 Er underkjølt regn her...og det er helt for jævlig, burde kanskje skaffe meg brodder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 18. januar 2021 #201437 Del Skrevet 18. januar 2021 (endret) Jeg mener det banneordet vettu. Jerry Lee skrev (20 timer siden): " ÅMPG! så mange godtesnopper. Å alle er bare mine." - Ordet. Du har vel bare èn såvidt jeg kan huske? Jeg har nok sett deg der du sitter og tror deg usett og sier "My precioussssssssss!!!" Ordet dah..... Endret 18. januar 2021 av Hoppetaujenta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 18. januar 2021 #201438 Del Skrevet 18. januar 2021 Ja, vel. Ofte umulig å vite hva du svarer på. Og nå snakket jeg om underkjølt regn, noe du påstår du aldri har hørt om. Men som det advares mot i nyheter og værmelding... Men så svarte du på noe helt annet tydeligvis. Jaja.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 18. januar 2021 #201439 Del Skrevet 18. januar 2021 Jo men det er da klart at jeg både har hørt og kjent den slags regn og bakke mange ganger. ...men jeg har aldri hørt værpresentatøren si dette ordrett: "På iskald bakke blir det Helvetes glatt." Nemlig. 😛 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 18. januar 2021 #201440 Del Skrevet 18. januar 2021 Tror ikke noe på at du aldri har hørt det banneordet, så det så -ordet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå